facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Restaurant Arden

Info

Het restaurant serveert een lokale keuken met ingrediënten die grotendeels afkomstig zijn uit de serre en moestuin van het kasteel. Ongecompliceerd, maar boordevol levenslust.
Gasten kunnen kiezen voor een menu met meerdere gangen of à la carte eten

Adres: Rue de Montainpré 27, 5580 Rochefort (België)
Telefoonnummer: 084690050
Stad: Rochefort
Route: Rue de Montainpré 27
Postcode: 5580

op zoek naar gerelateerd: Château de Vignée, Château de Mirwart
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Le Pavillon Le Pavillon 9 km Lekker gegeten en gedronken. Redelijke prijzen. We konden buiten zitten met mooi uitz...
Les délices de Loric Les délices de Loric 10 km Gourmandises patissières
Chez vous Chez vous 10 km Goede gerechten, goed gepresenteerd, beschadigen de friet een beetje hard! We zullen ...
Le Snack Du Zoning « Chez Vous » Le Snack Du Zoning « Chez Vous » 10 km RESTAURANT GRILLADES SNACKS
L'Incontournable L'Incontournable 10 km Stijlvol kader. Zeer attente bediening. Verfijnde gerechten. Goede passende wijn. All...
La Parisienne La Parisienne 10 km Goede broodjeszaak. Mag wel eens opgefrist worden.
Pop-up bar by Louise Pop-up bar by Louise 11 km Vielen met de neus in de boter, happy hour, bier voor halve prijs, goedkoop en lekker...
Aux Grillades de Rochefort Aux Grillades de Rochefort 11 km De beste donor en durum met kip kebab die wij ooit hebben gehad!
Pizzeria Bella Italia Pizzeria Bella Italia 11 km Tijdens ons verblijf in Rochefort hier gegeten met kinderen van 6 en 8 jaar. Waren bi...
La Malle Poste - Rochefort La Malle Poste - Rochefort 11 km Tophotel in het centrum van Rochefort. Het ontbijt is fan-tas-tisch. Enkel de koffie ...
Couleur Basilic - Resto & appartements touristiques Couleur Basilic - Resto & appartements touri... 11 km Perfecte locatie! Rustig en afgelegen dorpje in de prachtige natuur van de Ardennen.n...
L'Inattendu Rochefort L'Inattendu Rochefort 11 km Ons laten verleiden door het mooie interueur. Doch enkele tekortkomingen moeten vasts...
La Gourmandise La Gourmandise 11 km Prima locatie om de rochefort te proeven. Ook eten was top!
La Gourmandise Restaurant-Boutique du Terroir La Gourmandise Restaurant-Boutique du Terroi... 11 km De ontvangst was niet heel hartelijk. De twee biertjes van de tap waren slecht ingesc...
Le Diva Bar Le Diva Bar 11 km Lunch op vrijdag. Italiaanse kaart met een aantal leuke twists erop. Ok voor een tuss...
Buffalo Lunch Buffalo Lunch 11 km Vandaag een eerste keer een bezoek gebracht aan dit restaurant.nZoals steeds reserver...
La Diva La Diva 11 km Lunch op vrijdag. Italiaanse kaart met een aantal leuke twists erop. Ok voor een tuss...
Recensies
Heerlijk luxe boutique hotel, bestaat nog niet zo lang dus alles nieuw. Prachtig zwembad, luxe kamers en heerlijk ontbijt. Personeel was allemaal heel vriendelijk. Het bijbehorende sterrenrestaurant is woensdag tm zaterdag open, helaas waren wij er op andere dagen waardoor we het met het andere restaurant moesten doen. Dat was een beetje ongezellig maar verder prima. Voor de wijnliefhebbers: ze hebben een indrukwekkende wijnkelder en wijnkaart!
Het concept van het eten in de bistro,vonden wij verrassend, dat alles apart te bestellen is, bestel je steak dan krijg je ook enkel steak. Natuurlijk heeft alles een prijskaartje wat het eten vrij prijzig kan oplopen. Was wel lekker. Kamers waren ok .
Top locatie! Ligging naast de autosnelweg schrikt allereerst wat af. Maar eens op het domein niets meer van te merken.. Zeer mooie kamers. Ontbijt en dinner van hoge kwaliteit en uitmuntend personeel!Kamers: 5/5
Uitmuntend gastheerschap, alles was top verzorgd tot in het kleinste detail, in een woord fantastisch! Mooie nieuwe kamers, een droom bed met linnen van slagroom. Proper, vriendelijk en verzorgd personeel. Het diner in het restaurant is Michelin ster waardig: kwaliteit en fantasie, de ambiance, de dienstbaarheid en vooral ook de wijnen. Het kasteel heeft de mooiste wijnkelder van België!
Absurd onprofessioneel hotel. Bevestigen eerst netjes de boeking, zodat je heel je vakantie hier naar plant en laten dan last minute weten dat ze toch vakantie nemen. Ze hebben ook niet het fatsoen om je even op te bellen. Automatisch mailtje in 3 talen. Dat dan mogelijks nog in je 'reclame' terecht komt. Ongelooflijk slechte ervaring. Niet te vertrouwen, ik zou boeken of reserveren zeker afraden, want je weet tot op het laatst moment niet of ze open zullen zijn. Als dit is hoe ze mensen behandelen ben ik benieuwd hoe ze in real life met je omgaan. Amateurs en opportunisten. Niet is waar de horeca nood aan heeft.
Zeer aangenaam verblijf. Kamers dik inorde! Tv en goede airco ip De kamer. Badkamer in marmer was Zeer mooi! De locatie is gewoon af!vooral het zicht vanuit De nieuwe sauna is ongeloofelijk! personeel is heel vriendelijk
Het interieur van het hotel is zeer mooi maar de bediening laat te wensen over. Je moet lang wachten. Bovendien is de badkamer zeer slecht verlicht. Prijs/kwaliteit zit niet goed.Service: 2/5
Prachtig gerestaureerde kasteelhoeve met donkere, slecht verlichte kamers en een senior-onvriendelijke badkuip. Slechte "brigade" van personeel: zwembad zonder handdoeken; ontbijt zonder koffie en eindeloos diner 's avonds. Ne vaut pas le détour.Kamers: 2/5
Een zeer mooi leuk hotel, afgelegen en toch makkelijk bereikbaar, alles wat nodig is voor een ontspannen weekend met welness is er aanwezig. Zeker een aanrader, alsook het restaurant ARDEN met een top keuken vol verrassende gerechten en heerlijke wijnen!!
De kamer was zeer proper en mooi ingericht, wel jammer dat we voor de prijs die we betaalden geen koelkastje of minibar op de kamer hadden. 's Avonds gingen we dineren in het restaurant, het eten is in 1 woord uitstekend. Echt fenomenaal lekker!! Helaas werd de excellentie van het eten overschaduwd door een verschrikkelijke ruzie onder het personeel die avond. Toen we in onze kamer wat aan het rusten waren rond 21u begon een dame luidruchtig te roepen in de gangen. Eerst dachten we dat het één van de gasten was, maar toen we gingen kijken zagen we dat het 2 stafleden waren. De ruzie werd steeds luider en luider. Uiteindelijk vroegen we hen dan beleefd om wat stiller te zijn, zodat we konden slapen. Een harde snauw "Oui!" was het antwoord... Na een kort momentje stilte, begon de ruzie opnieuw... Uiteindelijk hebben we pas rond 24u30 kunnen slapen!! Toen we de volgende ochtend onze kamer verlieten en aan de receptie onze sleutel ingaven, waren diezelfde personen terug luidruchtig ruzie aan het maken!! Zo'n onbeschoft, luidruchtig personeel hebben we nog nooit meegemaakt!! Dit hotel zouden we nooit of te nimmer nooit aan iemand aanraden!

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid