facebooktwitterpinterest

Don Genaro

Info

B&B Don Genaro ****
Gelegen aan het kanaal in Dilsen biedt B&B Don Genaro tal van mogelijkheden om te ontspannen en tot rust te komen.

Geschiedenis

B&B Don Genaro gelegen in hartje Maasland.
Wij bieden verblijfsmogelijkheden voor toeristen en zakenmensen op zoek naar rust en comfort.
Gelegen aan het kanaal in Lanklaar biedt B&B Don Genaro tal van mogelijkheden om te ontspannen en tot rust te komen.
Deze B&B is gelegen in een rustige omgeving, op wandelafstand van Maasmechelen Village outlet shopping met meer dan 100 boetieks.
In de zomermaanden kun je genieten van een rondvaart met de boot, je kunt de Maaskant verkennen op een Vespa of via een heerlijke rondtocht met de fiets.

Adres: Nijverheidslaan 10, 3650 Dilsen, Limburg, Belgium
Telefoonnummer: 0474 44 92 16
Stad: Dilsen
Route: Nijverheidslaan 10
Postcode: 3650

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Hotel de Maretak & Wellness la Myrrhe Hotel de Maretak & Wellness la Myrrhe 2 km WAUW, wat een verblijf. We hebben er echt van genoten! Super vriendelijk, alles heel...
vivendum vivendum 2 km We hebben het restaurant bezocht. Mijn man en ik gaan vaak naar sterrenzaken en eten ...
Vakantieverblijf de Soerenboshoeve Vakantieverblijf de Soerenboshoeve 3 km Wij verbleven hier een nachtje met twee. Lekker en uitgebreid ontbijt, propere kamers...
Recensies
Groot huis dat ingedeeld is in meerdere kamers elk met eigen badkamer. Goed en groot 2 persoons bed en zeer fraaie badkamer. Vrij parkeren voor de deur. Gezellige ontbijtruimte met meer dan genoeg broodjes, beleg, yoghurt, etc. Zeer betrokken gastvrouw en -heer en niet te vergeten Rex de knuffel herder. Komen we zeker terug.
Ontvangst was zeer vriendelijk, zowel door de gastvrouw en -heer, maar ook door Rex. Zeer nette kamers en sanitaire voorzieningen. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Samenvattend: een topaccommodatie!Kamers: 5/5
Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Ontbijt was meer dan genoeg en verzorgd. Fietsverhuur was top. Toplocatie: Maasmechelen was op wandelafstand,alsook Wellness Elaisa. Maaseik +/- 25km van B&B
+++ · Het ontbijt was zeer uitgebreid. Alles waar ik mogelijks zin in zou kunnen hebben was aanwezig. Ik heb geen enkel moment gedacht: oh, het is jammer dat dat niet aanwezig is. De eigenaars hebben ook een fantastisch mooie hond! Geen fan van honden? Geen paniek! De hond betreedt nooit de woning als er gasten aanwezig zijn. Deze accommodatie is de ideale uitvalsbasis om Limburg te verkennen. Bovendien bevat elke kamer een interessante map met allerlei bezienswaardigheden, restaurantjes en dingen om te doen. - De kamer waarin wij vertoefden was nogal donker, maar daar kan men weinig aan doen. De kamers zijn wel niet zo goed geïsoleerd. Vanaf dat er iemand een woord zegt, of nogal hard met zijn deur slaat, heb je het gevoel alsof het in jouw kamer gebeurt. Al bij al niet zo dramatisch en het kan opgelost worden door gasten aan te manen stilte te bewaren op de gang.
Vriendelijke ontvangst, nette kamers, super ontbijt ! De uitbaters doen dit met hart en ziel.Kamers: 4/5
Toen we naar Elaisa Wellness gingen wouden we in de buurt overnachten. Het hotel Terhills zat vol en dus gingen we op zoek naar een alternatief en kwamen we bij Don Genaro uit. Gezien we niet in de mogelijkheid waren om de sleutel in ontvangst te nemen in de namiddag, werd er een oplossing bedacht zodat we toch 's avonds laat binnen konden. Het was onze eerste keer in een B&B en de eerste indruk was fantastisch. De kamer was zeer groot en proper. Het was zalig om na een dag ontspanning in een bed met verse lakens te ploffen. Het bed ligt heel goed en hoewel we nog niet erg moe waren, vielen we in combinatie met de tv toch zeer snel in slaap. We wouden zeer graag uitslapen maar door ons dagelijks ritme met de kindjes die nu op logement waren, hebben we niet langer kunnen slapen dan 7u. Men vrouw heeft toen een douche genomen. Het water was volgens haar lekker warm, ruime douche, alleen is er toch weinig waterdruk. Al kunnen we niet oordelen of dit eigen is aan de straat van de b&b of bij de b&b zelf. Rond 7u45 vulde de kamer zich langzaam met de geur van ontbijtkoeken en spek en dus tegen 8u waren we beneden als eerste gasten aan de prachtig gedekte tafel. Het was voor ons toen de eerste kennismaking met de eigenaars van de B&B en die was zeer goed. Je merkt duidelijk dat ze er alles aan doen om de gasten te verwennen. Men vrouw en ik haalde tijdens het authentieke ontbijt de vele herinneringen op aan vroeger en aan onze grootouders. De spek was trouwens zeer lekker! :- Na het ontbijt konden we helaas niet langer blijven door andere verplichtingen, maar we weten al 1 ding zeker. Elaisa gaan we in de toekomst terug bezoeken en dan zal B&B Don Genaro de eerste zijn die we zullen bellen voor een kamer! Nogmaals heel erg bedankt voor het ontvangst. Maarten en Katrien uit Lede
4 dagen verbleven. Alles was tiptop. Gérard, de eigenaar, vriendelijk man. Dan had je Marie-Jeanne . Deze dame zorgde dat we goed werden verwend bij het ontbijt. Mooie streek, mooie fietsroutes en onze leuke bende. Het werd een topvierdaagse. Oeps, ik vergat nog Rex. Om te weten wie dat is moet je naar de B&B.Kamers: 4/5
Het was er heel goed. Zeer gastvrije eigenaar die met ons nog een toertocht gemaakt heeft nadat we heerlijk en gezellig uit eten waren op een toplocatie !

Routebeschrijving naar Don Genaro met het openbaar vervoer

Lanklaar Modelstad 270 meter
725

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid