facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Wopa Saving Energy

Wopa Saving Energy

Info

Groothandel in ledverlichting, warmtepompen, zonnepanelen, zonneboilers, gasketels, warmtepompboilers,...



"Installateur zonnepanelen , warmtepompen , airco."
Adres: Biesenakkers 15, 3770 Riemst
Telefoonnummer: +32 (0)12 69.00.44
Stad: Riemst
Route: Biesenakkers 15
Postcode: 3770


Openingstijden

Maandag: 08:00 - 12:00


op zoek naar gerelateerd: WOPA prijslijst, WOPA shop online, Wopa review, G&D Energy, Wopa batterij, Rescert nummer wopa, WOPA warmtepomp
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
NEVEN bvba NEVEN bvba 2 km Positieve ervaring gehad met Neven bvba. Volledige sanitaire installatie geplaatst bi...
Gefixt Gefixt 4 km Gefixt is uw partner voor het plaatsen van zonnepanelen, het voegen of isoleren van u...
Recensies
Airco deed het niet meer na 2 jaar, 5 of 6 weken enkele keren gebeld om te komen herstellen maar er gebeurde niks. Terug gebeld met Frederic of Cedric die mij op een lachwekkende manier vertelde dat het wel een maand kon duren voor herstel dat dan uiteindelijk 5 of 6 weken is geworden om een afspraak door te geven. Heb dan maar naar Maxi Cool zelf gebeld met het probleem maar zijn hadden al meerdere telefoons gehad met problemen met Wopa. Deze man is zeer snel gekomen voor de herstelling en zal hieronder letterlijk overschrijven van het factuur wat er allemaal verkeerd was aan de installatie : 1 Systeem volledig leeg, geen koelmiddel meer 2 Lekkage aan koppelingen gewoon met de hand vastgedraaid volgens reparateur 3 Wartels, doppen van afsluitkranen en dop serviceventiel zaten los 4 Kabelklem W binnen aangesloten maar buiten niet afgeïsoleerd , kabel lag los in aansluitdoos met kans op kortsluiting. Tot aan de verkoop en het factuur opsturen zijn ze goed maar in service is dit het slechtste wat ik al heb meegemaakt in mijn leven. Dus tot slot zou ik iedereen willen meedelen, BLIJF BIJ WOPA WEG !!!
Installatie van zonnepanelen, thuisbatterij en laadpaal De installatie was ok, maar… De zeer vriendelijke verkoper geeft niet thuis zodra er een probleem met de laadpaal is… Defecte laadpaal; ondanks de garantie van twee jaar verwijst Wopa mij naar de leverancier… De levering van extra modules voor de thuisbatterij laten een jaar op zich wachten… dit ondanks het feit dat ze bij een andere groothandel vlot verkrijgbaar waren. Al die tijd houdt men mij aan het lijntje. Uiteindelijk de verkoop geannuleerd en elders aangekocht. Vriendelijk bellen helpt niet, schrijven helpt niet, het enige dat men doet is je als cliënt met een garantievraag compleet belachelijk maken. Moraal van het verhaal; hoed u voor vriendelijke verkopers en voor enige service na verkoop moet je hier zeker niet zijn. Die ene ster, dat is dan voor de installatie.
Zonnepanelen laten plaatsen door Wopa en alles is zeer vlot verlopen. Ondanks het feit dat we geen voorschot hadden kunnen betalen door een systeemfout in hun programma werd hier geen probleem van gemaakt. Er werd op de afgesproken dag geïnstalleerd en ik heb het hele bedrag in zijn geheel betaald een paar dagen na installatie. Misschien wel een klein puntje van 'kritiek', een mail om de dag en het uur van installatie te bevestigen zou fijn zijn.
Na een slechte service te hebben gehad blijven bellen zonder gehoor, onbeleefd aan de telefoon toen we problemen met onze zonnepanelen ondervonden en het nalaten van een negatieve review, heeft Wopa mij na verschillende maanden gecontacteerd. Ze hebben zich geëxcuseerd en hebben uiteindelijk iemand gestuurd om onze problemen met de omvormer op te lossen.
5 sterren voor de instalatie. Zeer proper gedaan door Saef en co. Vriendelijke installateur. Over de service van Wopa kan ik nog niets melden daar de instalatie juist gebeurt is
Na verkoopsvoorwaarden gelezen te hebben, besloten om dit bedrijf niet te vragen voor zonnepanelen. Ze dekken zichzelf tegen alles in en leggen de risico's bij de klant. Samen met sommige andere reviews hier is dat een absolute NO-GO.
Wopa loss of energy Een bedrijf is maar zo goed als zijn zwakste schakel! Zoals zoveel bedrijven is enkel een grote binnengelopen offerte goed genoeg, voor iets kleins laten ze u stikken! Een herstelling? 'Ik heb het genoteerd'...'Het staat genoteerd'...'Ik zie dat het genoteerd staat, ik zal het nog eens extra noteren'... 'Als u deze week niets hoort, bel maandag na het weekend ZELF nog eens terug'... Ik zal maar ergens anders gaan bedelen zeker? DIenst na verkoop dus 0 oppe 10! Er is gewoon geen planner! Er is gewoon geen hersteldienst! Dat is gewoon iets wat ze doen als ze tijd over hebben...én goesting? Dat gaat nog wat geven als ze al 'zoveel nieuwe klanten en installaties weer hebben geplaatst in 2022...in 2023...2021...2020...2024...'! Kunnen die dan allemaal dan de pot op?! Na 3 weken staat onze herstelling nog steeds niet eens ingepland...laat staan dat er iemand naar gekeken heeft en het effectief is hersteld! Ik denk niet dat één centrale verwarmingsinstallateur iemand zolang 'in de kou' laat zitten! Voor een offerte zitten zie hier al onmiddellijk aan een tas koffie een contractje op te maken... Wanneer onze bestelling binnen is, vragen ze of ze morgen nog kunnen komen... Voor een zelf aangekochte warmtepomp heeft de bazin veel fantasie gebruikt die ik u graag bespaar ipv gewoon 'neen' te zeggen om hem te plaatsen...Geen probleem, dan bellen we iemand anders als u te vrek bent en u zich te goed voelt om deze centen te verdienen... In ieder geval, ik koop daar niets meer. Jazeker!
26 zonnepanelen Thuis batterij 4 airco's laten plaatsen door Wopa! Na drie maanden is de Thuis batterij nog niet gekeurd...na medere mails en telefoons...geen respons! Enz... Meerdere problemen met de airco's...maar deze worden eindelijk opgelost nadat ik rechtstreeks contact heb gehad met de installateur. En deze is top!
Ik schrijf normaal niets snel een recensie, maar dit wil ik toch even kwijt. 3 weken geleden Wopa gecontacteerd ivm onze airco die plots niet verwarmde. Ze gingen ons terug contacteren. Na enkele keren zelf terug gebeld te hebben en iedere keer met valse beloftes dat ze zouden terugbellen, maar een recensie geschreven op facebook. Wie weet kwam er zo schot in de roos. En raar maar waar, dit lukte. Ze gaven als antwoord, dat ze ons volgende week zouden helpen als we de recensie zouden verwijderen. Met argwaan geantwoord dat we de recensie verwijderen als ze zijn langsgekomen. En toen kregen we het antwoord dat ze dan niet langskwamen. Pure chantage ! Jullie service trekt op niks! Ik hoop hier andere mensen mee te waarschuwen.
Aanschaf Huawei thuisbatterij met hybride omvormer op bestaande installatie met certificaten Een firma waar je kan op vertrouwen. Bij problemen word alles in het werk gesteld om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen. Een top firma met top medewerkers .Mocht je twijfelen om met hen in zee te gaan, Niet doen, niet verder nadenken. Een zeer tevreden klant. Update:28/08/2022 Ik neem nu 2 sterren van de 5 terug er af, Is het niet gek, dat een firma aan een klant moet vragen hoe ze een probleem moeten oplossen? bidirectionele groene stroommeter Ik heb zelf, nadat ik hen al had verteld dat er ergens iets niet klopte met de geïnstalleerde meter,naar een oplossing gaan zoeken.Ik heb deze kennis zeer graag gedeeld, maar nu ik ook met een vraag zit geven ze niet meer thuis. Ben al meer dan een half jaar aan het wachten op het antwoord , niemand contacteert mij hier over ondanks mailen en bellen. Neen Wopa, jullie hebben mij heel goed geholpen in het begin, maar dat is nu blijkbaar over. Update 17/01/2023. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. Nochtans had Ann de zaakvoerster mij verzekerd dat zij er persoonlijk zou om informeren. Ik zal na de garantie periode naar de concurrentie moeten denk ik .
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid