facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Vitaz, campus Lokeren

Vitaz, campus Lokeren
Adres: Lepelstraat 2, 9160 Lokeren, België
Telefoonnummer: 03 760 60 60
Staat: Vlaams Gewest
District: Oost-Vlaanderen
Stad: Lokeren
Route: Lepelstraat
Huisnummer: 2
Postcode: 9160


Openingstijden

maandag: 24 uur geopend
dinsdag: 24 uur geopend
woensdag: 24 uur geopend
donderdag: 24 uur geopend
vrijdag: 24 uur geopend
zaterdag: 24 uur geopend
zondag: 24 uur geopend

Recensies
Toen ik deze morgen belde naar Vitaz Lokeren voor een afspraak die zij verlegd hebben naar Vitaz St Niklaas ben ik echt geschrokken van de persoon aan de telefoon kortaf en niet vriendelijk en telefoon dicht gelegd nadat ze gezegd heeft druk op nr 3.....en dat was het !!! ik sta nu nog even ver plezant is anders tenslotte belde ik wel voor geholpen worden .....bedankt mevrouw aan de telefoon !!!!!!
Een dagopname met kleine chirurgische ingreep viel me te beurt . Graag 5 sterrenn voor het verpleegteam bij de intake en de preparatie alsook voor de anesthesist en de behandelende arts dokter Verheye K .nIk kan geen enkele ster geven voor de juffrouw met donkere huidskleur aan de inschrijvingsbalie : die was constant een gesprek aan het voeren met haar buurvrouw . Ik zat erbij en keek er naar . Ik voelde me gewoon gedegradeerd tot “nPiet Snot “. Hoe onprofessioneel en onbeleefd kun je zijn in een setting waarin de patiënt centraal zou moeten staan .nDaarna een identiek scenario aan de operatietafel waar een verpleger en verpleegster voortdurend een gesprek voerden die een ver van mijn operatie bed lag . Misschien is het aangewezen om een cursus communicatie en empathie te geven in Vitaz ! Er zijn alvast 4 deelnemers die hieraan deugd zouden hebben .nBij deze een warme doch duidelijke oproep aan personen die in contact komen met patiënten: bewaar je persoonlijke commentaren voor tijdens de pauze of na de job . Geef aandacht aan de persoon / patiënt die voor jou zit of ligt ! Dankjewel
Expérience très décevante. La qualité des repas était vraiment insuffisante et après plus de 4 jours d’hospitalisation, aucun médecin n’est venu voir le patien!. C’est une situation que je trouve inacceptable et qui doit absolument être améliorée.nnZeer teleurstellende ervaring. De kwaliteit van het eten was echt ondermaats en na meer dan 4 dagen ziekenhuisopname is er geen enkele dokter langsgekomen! Dit vind ik onaanvaardbaar en het moet dringend verbeterd worden.
De reden dat ik ben opgenomen was coloscopie onderzoek van de darmen. Het was voor mij echt geen aangenaam verblijf. Het narcose toegediend in mijn hand krijgen was zeer pijnlijk. Ik heb nooit van iemand gehoord dat het zo akelige ervaring was.nNa het onderzoek en verwijderen van poliepen werd ik naar mijn kamer gebracht en onmiddellijk verzocht door de verpleegster om mij aan te kleden, zonder enig vraag te stellen hoe ik mij voelde. Gekleed, duizelig en zittend op mijn bed wachtte ik nog ongeveer half uur op de dokter terwijl mijn kamergenote mocht ontspannen liggen en bijkomen, na hetzelfde ervaring.nIk heb behoefde om dezelfde benadering zoals de andere patiënt te krijgen met evenveel zorg en respect.
Ik kwam vandaag langs vanwege kortademigheid en astmaklachten. Helaas was mijn ervaring verre van positief.nnBij aankomst rond 12 uur stelde mijn vader een eenvoudige vraag aan de balie over hoe het zit met de zorgverzekering, aangezien ik niet uit België kom. De medewerkster reageerde op een aanvallende manier met “ik kan dit alleen op deze manier doen,” zonder echt op de vraag in te gaan. Toen ik rustig vroeg of ze gewoon kon uitleggen hoe het zit, bleef het onduidelijk. Gelukkig legde haar collega het daarna wél netjes uit. Het zou zoveel schelen als er eerlijk gezegd werd: “ik weet het niet, ik vraag het even na.”nnDe verpleegkundige was vriendelijk en professioneel. Helaas gold dat niet voor de arts. Zij kwam binnen, gaf geen hand, stelde zich niet voor, maar fluisterde iets in het oor van de verpleegkundige. Daarna stelde ze direct een vraag aan mij, terwijl ik op dat moment niet wist wie ze was. Pas toen de verpleegkundige zei “dit is de dokter” werd het mij duidelijk. Dat voelde verwarrend en onprofessioneel.nnWat me het meest raakte, was haar reactie toen ik vroeg om een ziekteverklaring. Ze zei letterlijk: “als je ziek bent, moest je niet naar België komen” – zonder verdere uitleg, waarna ze gewoon wegliep. Deze opmerking vond ik respectloos en oordelend. Als zwarte vrouw voel ik me opnieuw slachtoffer van een systemisch gebrek aan begrip en gelijkwaardigheid binnen de zorg. Dit soort ervaringen dragen bij aan het wantrouwen dat helaas nog te vaak terecht is.nnIk hoop dat deze feedback serieus genomen wordt, zodat andere patiënten – van elke achtergrond – met meer respect en professionaliteit geholpen worden
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid