facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Villa Aqua

Villa Aqua
Adres: Pensjagersstraat 28, 8400 Oostende, België
Telefoonnummer: 059 56 71 30
Staat: Vlaams Gewest
District: West-Vlaanderen
Stad: Oostende
Route: Pensjagersstraat
Huisnummer: 28
Postcode: 8400


Openingstijden

maandag: 10:00–21:30
dinsdag: Gesloten
woensdag: 10:00–21:30
donderdag: 10:00–21:30
vrijdag: 10:00–21:30
zaterdag: 10:00–21:30
zondag: 10:00–21:30

Recensies
Wij komen uit Nederland en waren een weekendje weg dus we dachten even naar de sauna te gaan. Het was voor mij de eerste keer en we hebben enorm genoten van de sfeer en vriendelijkheid. Een dikke aanrader dus. We komen graag weer terug!
Ben heel tevreden en kom er vaak, ook ben ik steeds tevreden van bediening en het eten. Tip: moet echt wel strenger opgetreden worden tegen luide mensen en had ik graag geweten of er kan gezorgd worden voor echte gezonde etherische oliën tijdens de opgiet. Zo een zalig moment is af als je weet dat de geur die je binnenkrijgt even heerlijk ruikt als gezond is. Anders zeker 5 sterren! En jammer dat jullie de vrouw afwezen om er massages te geven, want dat had ze graag en goed aangeboden in zulk een mooie behandelruimte. De bazen zie ik er helaas nooit, maar een dikke duim voor de bediening! Tot gauw.
Heel slechte wellness in Oostende, nog nooit meegemaakt. Heel onvriendelijke mensen, zeer beperkt en onnauwkeurig totaal begrip van welzijn. Royal Astrid is veel beter, een aanrader in Oostende.
Gisteren voor het eerst in villa aqua geweest. Geweldige ervaring. Eten was goed vriendelijk personeel. Schone ruimten.
Gisteren nog eens naar villa aqua geweest. De keuken was nooit echt een hoogvlieger, maar gisteren was echt teleurstellend. Wij nemen meestal iets lichts en gezonder en nee wij zijn geen ultra gezonde mensen, maar in de suna neem ik liever iets niet te zwaar en kozen voor de caeser salad. Jammer dat er voor een salade niet eens verse eieren kunnen gebruikt worden, maar ze gekozen hebben voor van die prefab rubber eieren uit een emmer. Ook lagen er olijven op. En dan het ergst van alles? De salade was overwoekerd door vinaigrette, de rest van de salade zwom letterlijk in de dressing. Zodanig dat ik bij elke hap een hap brood moest nemen om te compenseren en een deel gewoon niet opgegeten heb omdat het gewoonweg niet smakelijk was
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid