facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Van Mossel Carrosserie Aartselaar

Van Mossel Carrosserie Aartselaar
Adres: Boomsesteenweg 39, 2630 Aartselaar, België
Telefoonnummer: 03 450 06 33
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Aartselaar
Route: Boomsesteenweg
Huisnummer: 39
Postcode: 2630


Openingstijden

maandag: 08:00–18:00
dinsdag: 08:00–18:00
woensdag: 08:00–18:00
donderdag: 08:00–18:00
vrijdag: 08:00–18:00
zaterdag: Gesloten
zondag: Gesloten

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
AB Mechanix AB Mechanix 1 km Top service !! Andy doet zijn job nog met alle passie en levert top kwaliteit / werk ...
Recensies
In vergelijking met de andere reviews ben ik positief over mijn ervaring en natuurlijk kan er altijd iets onverwacht optreden zoals in mijn geval maar ik moet zeggen dat Eline aan de receptie meer dan100% haar best heeft gedaan om mijn schade herstelling vlot te laten verlopen! Dikke pluim op haar hoed en mijn wagen werd gereinigd afgeleverd! Dank aan het ganse team!!!
While the final result on my car was good, the overall experience was honestly terrible.nnCommunication was unclear from start to finish, the attitude of the staff felt dismissive, and the whole process seemed completely unorganized from a customer perspective. I constantly had to come in person just to confirm basic information, follow up on actions, and make sure things were actually moving forward.nnA service center should save customers time, not create extra work for them. Good technical work alone is not enough when the customer experience is this frustrating.n—-nHoewel het eindresultaat van mijn wagen goed was, was de algemene ervaring eerlijk gezegd verschrikkelijk.nnDe communicatie was van begin tot einde onduidelijk, de houding van het personeel kwam ongeïnteresseerd en onprofessioneel over, en het hele proces leek totaal ongeorganiseerd vanuit het standpunt van de klant. Ik moest constant persoonlijk langskomen om basisinformatie te bevestigen, op te volgen of ervoor te zorgen dat er effectief actie werd genomen.nnEen servicecenter zou klanten tijd moeten besparen, niet extra werk bezorgen. Goed technisch werk alleen is niet voldoende wanneer de volledige klantenervaring zo frustrerend verloopt.
Nooit meer!!! Receptioniste met een zeer denigrerende houding. Afspraken niet nakomen: op de afgesproken dag om de wagen af te halen, waarvoor de meeste mensen een vrije dag moeten nemen, krijg je telefoon dat de wagen een week pas later klaar is, zonder verdere uitleg. Bijna onmogelijk om zelf te bellen, je wordt constant in wacht gezet, tot een uur toe. Je bent totaal onbelangrijk als klant, uw tijd is niet belangrijk. Als klap op de vuurpijl werd mijn wagen zeer vuil afgeleverd, vol stof aan binnen- en buitenkant, met panelen aan de binnenkant die niet terug vastgezet waren. Slechte reviews worden beantwoord door een standaard, automatisch bericht, wat zeer typerend is voor dit bedrijf. Zeer onpersoonlijk, neemt duidelijk meer opdrachten aan dan het aankan.
Ik wens mijn ongenoegen te uiten over de herhaalde gebrekkige service die ik de afgelopen tijd heb ervaren bij uw garage. Mijn wagen werd intussen meerdere keren bij u binnengebracht voor de herstelling van de bestuurdersdeur en de zijspiegel. Helaas werden deze herstellingen telkens niet naar behoren uitgevoerd.nBij elke poging tot herstel bleven er duidelijke gebreken aanwezig. Dit heeft niet alleen tot bijkomende kosten en tijdsverlies geleid, maar ook tot heel wat frustratie. Bovendien stel ik vast dat de communicatie vanuit uw kant te wensen overlaat: op meerdere van mijn e-mails werd zeer laat of helemaal niet gereageerd. Dit vind ik geen service en ben absoluut ontevreden.
Een dikke nul is nog te veel voor deze Carrosserie Van Mossel. De telefoniste was onbeleefd, opdringerig en totaal onbekwaam. Ik moest mijn vervangwagen terugbrengen terwijl mijn eigen wagen nog niet klaar was - compleet onlogisch.nnHet spuitwerk was ronduit slecht uitgevoerd. De achterbumper zou vervangen worden, maar werd enkel gepolijst. De spiegel zou vervangen worden, maar ze hebben enkel de kap vervangen en daarvoor 756€ ex. BTW aangerekend! Die kap werd gespoten en na één week kwam de kap en de verf al los.nnVoor het spuiten van enkel de zijflank voordeur en achterdeur vroegen ze maar liefst 7.245€ ex. BTW – absurd! En alsof dat nog niet genoeg was, de factuur was amateuristisch opgesteld: slechts twee regels, één voor werkuren en één voor werkmateriaal, zonder enige detail of transparantie. Dit bedrijf zijn echte bende amateurs. Ik raad iedereen ten zeerste af om hier naartoe te gaan. Voor mij nooit meer Van Mossel Carosserie Aartselaar!!!
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid