facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor TopCarwash Hasselt

TopCarwash Hasselt
Adres: Schoonwinkelstraat 5, 3500 Hasselt, België
Telefoonnummer: 0497 40 64 38
Staat: Vlaams Gewest
District: Limburg
Stad: Hasselt
Route: Schoonwinkelstraat
Huisnummer: 5
Postcode: 3500


Openingstijden

maandag: 08:30–18:00
dinsdag: 08:30–18:00
woensdag: 08:30–18:00
donderdag: 08:30–18:00
vrijdag: 08:30–18:30
zaterdag: 08:30–18:00
zondag: Gesloten

Recensies
Vandaag met een socialdealbon geweest. Dat was voor de VIP wash. De auto was relatief vuil door het zout en het slechte weer.nBij thuiskomst merkte ik op dat de velgen, dorpels en de kofferklep niet proper waren.nnDe carwash is aan een update toe. De eerste rolborstel in de carwash is versleten.nIk ga hier helaas niet meer terug.
Wasborstel van de wasstraat heeft mijn achterste nummerplaat van mijn wagen gerukt en verschillende keren in mijn carrosserie geslagen. Gevolg: kofferdeksel zwaar bekrast en licht geblutst. Hoewel zaakvoerder J. Janssens me oorspronkelijk naar een nabijgelegen carrosier wou laten gaan en ik dat weigerde, omdat ik graag mijn wagen bij mijn eigen garage laat herstellen, wees hij later uiteraard elke verantwoordelijkheid af. Ik werd op de koop toe onbeschoft weggejaagd van de zaak.nOp dit moment is de zaak in behandeling via een advocaat.nnTevreden klant? Absoluut niet. Nooit eerder problemen gehad in een carwash / wasstraat, en na de eerste en enige keer bij deze carwash had ik prijs.
Wat een slechte service.nDe auto's moeten in file achter elkaar in de car wash, hoe kan een keuze in prijs dan bepalend zijn voor de wasservice?nDe service zodra je uit de wasstraat bent is ongezien. Spekgladde beton, geen mattenzuigers, wel roosters om ze uit te kloppen.nDe auto's staan zo dicht bij elkaar dat de deuren amper open gaan, de zuigkracht is van bijzonder laag niveau, mijn kruimeldief doet beter...
Ondanks perfect de instructies gevolgd te hebben van het personeelslid dat je in de banen lijdt bij thuiskomst gemerkt dat hij me scheef in het spoor heeft gestuurd waardoor ik schade heb aan band en velg . Afrader dus voor mensen die geen schade aan velgen en banden willen hebben . Daar zien ze me niet meer
Opletten, auto stond vol krassen zwarte wagen als je een gewone was neemt dan spuiten ze de wagen niet af maar ze nemen dadelijk een borstel met zeep en duwen het vuil en zand zo in de lak. We reden zo door de car wash dus de volgende personen hebben ook prijs? Het zand en vuil komy sowieso in de borstels op deze maniet.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid