facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor T3 Dental Clinic

T3 Dental Clinic

Geschiedenis

T3 Dental Clinic is een multi-disciplinaire groepspraktijk opgericht in 2016 door tandarts Nathalie Walravens. Op basis van haar 20+ jaren ervaring in binnen- en buitenland wil zij een tandartsconcept uitbouwen omheen de patiënt.



"Ontketen je stralende glimlach bij T3-dentalclinic in Knokke, dé bestemming voor tandheelkundige perfectie! Van cosmetische make-overs tot geavanceerde implantaten en orthodontie, wij zorgen ervoor dat je glimlach in het oog springt. Ons deskundig team van tandheelkundige magiërs garandeert een comfortabele behandeling. Bij T3-dentalclinic veranderen we angst in opwinding. Ontdek waarom onze tevreden patiënten ons vertrouwen schenken. Bereid je voor op een tandheelkundige revolutie en laat je glimlach stralen als nooit tevoren. Maak vandaag nog een afspraak en ervaar de T3-dentalclinic sensatie!"
Adres: Natienlaan 51, 8300 Knokke-Heist
Telefoonnummer: 050 602 602
Stad: Knokke-Heist
Route: Natienlaan 51
Postcode: 8300


Openingstijden

Maandag: 09:00 - 20:00
Dinsdag: 09:00 - 18:00
Woensdag: 09:00 - 20:00
Donderdag: 09:00 - 18:00
Vrijdag: 09:00 - 18:00


op zoek naar gerelateerd: Tandarts Heist, Tandarts van wacht Knokke, Tandarts Knokke online afspraak, Tandarts Knokke kragendijk, Tandarts Blankenberge, Tandarts Brugge, Kyle Ide, Kyle Ide Tandarts
Recensies
Hele mooie praktijk met enorm vriendelijke en professionele mensen. Een aanrader!
Uitstekende service, de praktijk is heel mooi en net! Ik ben vlot geholpen met mijn afspraak door assistentes en heel goed geholpen door tandarts Verheire. Het is een praktijk waar ik veel vertrouwen in heb en die ik zeker zou aanraden!
Correct goed goedkoop, geen extra's der tafel, perfect hygiënische ruimtes. En zeer lief. Enn pijnloos
Super vriendelijk en goed werk.
Uitstekende tandartspraktijk. Ze luisteren en doen alles om je een zo goed mogelijk gebit en mondhygiëne te bieden. Voorzichtige tandarts die heel nauwkeurig te werk gaat. In combinatie met de mondhygiëniste krijg je hier zalige behandelingen. Zij geeft op haar beurt poets- en flostips om problemen in de toekomst zo lang mogelijk te vermijden. Op zoek naar een tandarts in de regio? Ga zeker hier eens lang. Kans is heel klein dat je het zal beklagen.
Moderne, nieuwe tandartsenpraktijk, erg clean en licht. Tevredenheid over de behandelingen die ik zelf had: heel goed. Vriendelijke professionele ontvangst en behandeling. Wel afspraak maken. Wachttijd valt mee.
Super vriendelijk en enorm rustig voor mensen die wat banger zijn! Een echte aanrader en belangen niet al te duur!
Ik ben misschien een van de weinige maar heb helaas vervelende ervaring met deze clinic. Voor mij dus niet meer.
Zeer propere praktijk en zeer professionele, vriendelijke tandarts waar ze echt naar jou probleem luisteren en op een ongecompliceerde manier jou tandprobleem oplossen. Kan ik enkel aanbevelen!
Een goede tandartspraktijk met een professionele aanpak. Zeker de moeite waard.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid