facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor T2-campus

T2-campus

Info

Talent en Technologie. Vanaf september 2018. Voor leerlingen, werknemers, werkzoekenden en ondernemers. Een inspirerende plek die technologie ademt.

"De T2-campus is een opleidingscampus voor techniek en technologie voor leerlingen, werknemers, ondernemers en werkzoekenden. Het is een inspirerende plek die technologie ademt en in de etalage zet. T2-campus wil zoveel mogelijk TECHgoesting creëren met zijn aanbod van meer dan 300 opleidingen. Op die manier willen we de meer dan 1000 oningevulde vacatures in techniek en technologie in Limburg alleen invullen. T2-campus is een samenwerking tussen Syntra Limburg, VDAB en Educathor."
Adres: Thor Park 8040, Genk
Stad: Genk
Route: Thor Park 8040

op zoek naar gerelateerd: Syntra Genk, Syntra Genk opendeurdag, thor park 8040, 3600 genk, SYNTRA Limburg, EducaThor, Syntra inloggen, TECHville, Syntra Cloud
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
SYNTRA Limburg SYNTRA Limburg 126 meter Heel moderne en mooie school maar toch wel echt de slechtste communicatie die ik al o...
Atlas College Genk - Techniek & Innovatie Atlas College Genk - Techniek & Innovatie 2 km Website is slecht bijgewerkt, school is niet bereikbaar. Slecht voorbeeld voor leerli...
Academie Genk - Atelier Beeldhouwen Academie Genk - Atelier Beeldhouwen 4 km Ik ben er model voor de kunst
Academie Genk - Schilderkunst Academie Genk - Schilderkunst 4 km Een opleiding schilderkunst kan je volgen op donderdag en vrijdag namiddag, dinsdag e...
Recensies
Hippe en goed uitgeruste locatie om bij te leren rond techniek. Talloze kleine zaaltjes, labo's die bijna een fabriek zijn, een broeikas om te innoveren en een hip cafe. Verschillende trainingen en activiteiten voor bijscholing, hogeschool en kids. Sprong vooruit voor Genk. Nu nog zelfbediening en afrekenen met AI in dat cafe om meer te kunnen genieten van je pauze.
Mooie en transparante campus! Toffe beleving.
Zeer goed georganiseerde job beurs dag van de vdab uit met verschillende bedrijven waar men met de bedrijf mannagers kon praten en welke jobs hun te bieden hadden . Eerst een uitleg van hun bedrijven hoe en wat er presies ge produseerd werd en welke functies er waaren waar men zich naderhand voor kon op geven .
Leerrijke locatie
Mooi gebouw, ook bij de opleiding lassen is alles voorzien, uitgezonderd een instructeur die was liever lui dan moe en had meer interesse in zijn pc en gsm dan de cursisten. T2 niets geleerd en ook geen certificaat of diploma ontvangen, opleiding ergens anders gevolgd en in 3 weken kon ik alle soorten lassen, dus het lag niet aan mij maar aan de docent.
Een topomgeving om in te werken. De opleidingen in dit gebouw worden gegeven met het nieuwste materiaal, wat de werkzoekenden/cursisten de mogelijkheid biedt om hun competenties maximaal te ontwikkelen. Door deze professionele context biedt dit gebouw ook een optimale stimulans aan VDAB-bemiddelaars om dagelijks tot het uiterste te gaan voor hun klanten.
Mooie en hippe campus. Hier groeit tech & kennis!
Ik heb maar even door de T2-campus gelopen om een evenement helemaal achteraan bij te wonen. Ik was onder de indruk van de verschillende laboratoria en leslokalen alsook het aanbod van opleidingen. Als leergierig persoon wou ik al onmiddellijk in de huid van een aantal cursisten kruipen.
Leuke plek om bij te leren.
Geweldig .. het wordt altijd groter … toch wel een mooi project…
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;

We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid