facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor 't Herenhuis

't Herenhuis
Adres: De Lescluzestraat 63, 2600 Antwerpen, België
Telefoonnummer: 03 239 51 95
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Antwerpen
Route: De Lescluzestraat
Huisnummer: 63
Postcode: 2600


Openingstijden

maandag: 12:00–00:00
dinsdag: 12:00–00:00
woensdag: 12:00–00:00
donderdag: 12:00–00:00
vrijdag: 12:00–01:00
zaterdag: 12:00–01:00
zondag: 12:00–00:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
L'Eau Pure L'Eau Pure 3 km Unit 4.nVriendelijk onthaal met rondleidingnHeerlijk ontspannende faciliteiten: jacuz...
Aquatis 3,4,5,6 Aquatis 3,4,5,6 4 km Helaas een hele nare ervaring gehad nadat we merkten dat de zwembad vol met haren zat...
Recensies
Alhoewel we benieuwd waren vanwege de verschillen in de reviews: wij zijn positief! Schoon, goede sfeer, zeer gemengd publiek ook genoeg jong volwassenen. Eten was helemaal prima en de bediening eveneens. Enige minpunt: de douches: niet allemaal werkend en enkel koud water. Brrrr.
eind augustus geweest. Op zich leuk voor een keer al zijn verschillende faciliteiten wel aan een renovatie toe. Het bubbelbad bijvoorbeeld. De rand leek afgebrokkeld moest zo lijken alleen hierdoor had je wel redelijk scherpe hoekjes erop zitten wat het erin stappen niet makkelijk en comfortabel maakt.nDaarnaast de stoomcabine is ruim maar iets meer licht is ook wel fijn.nDe grote zaal achter de bar kan ook wel wat TLC gebruiken. 3 bedden en een paar stoelen geven het nogal een lege indruk.nDe bovenste verdieping zag er erg netjes uit en je kon duidelijk zien dat hier de laatste verbouwing op gericht is geweest.nInderdaad een wat ouder publiek, en wat meer condoom uitgifte plekkenalleen beneden in de bar is wel heel mager met zoveel verdiepingen zou niet verkeerd zijn.nleuk voor een keer dat zeker en wellicht dat het door de dag kwam donderdag dat het voor mijn gevoel best rustig was.nWie weet dat ik een keer terug kom in het weekend.
Ik ben blij dat we zoiets in de buurt hebben. Het is mooi en netjes. Niet allerbeste dat ik heb gezien maar in het algemeen vind het leuk daar. Personeel is vriendelijk en zorg goed voor de gasten.
Onze eerste ervaring in de gay sauna 't Herenhuis was teleurstellend. Er mag maar 99 man binnen. We stonden om 15h al in de wachtrij. Eens binnen merk je al snel dat het verouderd is. De lokkers zijn gewoon versleten. De wellness bevind zich in de kelder, wat een opgesloten gevoel geeft. Alle faciliteiten kort op elkaar gepropt. De stoomcabine wordt gebruikt als sexruimte, op deze wijze is de hygiëne ver zoek. De bar is cozy en loung ingericht, wat wel een gezellige sfeer geeft. Personeel is vriendelijk en de WC en douches zijn proper. Op het moment dat wij gingen, waren er veel 65+. Voor ons geen 2de keer.
tes een mooie gaysauna maar ik vind dat het niet zou mogen dat er hele bejaarde mannen toegelaten zijn er zetten er soms die moeten met een stok gaan en het is niet oke voor sommige jonge mannen want ze zijn dikwijls niet gerust gelaten maar jij bent baas maar jammer dat je dat toelaat en jou mooie sauna
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid