facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Station Antwerpen-Centraal

Station Antwerpen-Centraal
Adres: Koningin Astridplein 27, 2018 Antwerpen, België
Telefoonnummer: 02 528 28 28
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Antwerpen
Route: Koningin Astridplein
Huisnummer: 27
Postcode: 2018


Openingstijden

maandag: 05:45–22:00
dinsdag: 05:45–22:00
woensdag: 05:45–22:00
donderdag: 05:45–22:00
vrijdag: 05:45–22:00
zaterdag: 05:45–22:00
zondag: 05:45–22:00

Recensies
Het Centraal Station is een prachtige en unieke plek. Het gebouw zelf is indrukwekkend en modern, met een architectuur die echt opvalt. De ervaring is zeer aangenaam: alles is ruim, overzichtelijk en goed georganiseerd.nnWat ook handig is, zijn de vele voorzieningen zoals winkels, eetgelegenheden en duidelijke informatieborden, wat het reizen een stuk makkelijker maakt. Het station is niet alleen praktisch, maar ook een plek die je even doet stilstaan om het gebouw te bewonderen. Zeker een bezoek waard, zelfs als je niet meteen de trein moet nemen.
Een van de mooiste stations in de wereld is zeker het station in Antwerpen. Het is zeker één van de hoogtepunten om te bezoeken en in deze dure stad is het een gratis attractie
Vanochtend gingen we op bezoek naar de zoo maar we waren een half uur te vroeg dus gingen we op exploratie in het centraal station. Het is een prachtig statig gebouw met heel wat geschiedenis. Het is de laatste jaren uitgebreid zodat de treinen nu op drie verdiepingen in dit eindstation binnenrijden. Ondanks de vele duizenden bezoekers per dag slagen de mensen erin om het relatief proper te houden. Prachtig monumentaal gebouw. Geniet van de foto's!!!
Een mooi architectonische treinstation. Dit treinstation is nog steeds in gebruik.nDit station is voor iedere fotograaf een mooi uitje.nWaar je ook kijkt overal valt jouw oog wel op iets wat de moeite waard is om een foto van te maken.nJe kan hier uren doorbrengen.nVaak zal je hier nog andere fotografen tegen komen.nHet station is schoon en goed onderhouden.nDe stationsrestauratie is een mooi plekje in dit station om even wat te drinken en/of te eten en te genieten van de mooie inrichting.nnBij jouw volgende bezoek aan Antwerpen zou ik zeker een bezoek brengen aan dit mooie station.
Leuke plek met prachtige architectuur en een indrukwekkende Brasserie Le Royal. Het mag een wonder heten dat dit pareltje nog bestaat. Zeker de moeite waard om eens te gaan bekijken, ook als je geen trein hoeft te nemen.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid