Recensies, contactgegevens voor Slumberland BD World Wavre

op zoek naar gerelateerd: La maison de la bd bruxelles, Jaune 2 wavre, Kazabulles, BDWeb, Bdscope, Librairie Flagey, Brüsel, Ichiban store be
Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Lingala Books Lingala Books 2 km Toutes les publications de Bienvenu Sene Mongaba en Lingala : Apprendre le lingala ...
Librairie Jaune 2 Librairie Jaune 2 2 km Wat een boekhandel tot een goede boekhandel maakt, is de boekverkoper! En dat is het ...
A la Source du Livre  Bouquinerie A la Source du Livre Bouquinerie 2 km Vertaald door Google De manager, super aangenaam, luisterend als je informatie nodig ...
Recensies
Wat een wondere wereld van striphelden en strips …. Je vraagt en je krijgt het ! Wat hebben ze hier niet ; beelden ; tassen ; kledij; speelgoed ; je vindt het hier ….ook heel vriendelijk & 1 ding jammer dat ze geen Nederlands willen praten ,……7/10
Grote ruimte met fors aanbod comics, enkel Franstalig en nieuw, dus geen originele US of tweedehands.
Groot aanbod.
Een zeer ruim aanbod aan kwaliteitsvolle strips, boeken en manga. Ook de parking aan de winkel is ruim. De winkel is niet zichtbaar vanaf de straatzijde maar een groot bord aan de straatkant wijst je de weg. Je gaat er niet met lege handen buiten.
Vertaald door Google Gepassioneerd door strips sinds altijd dankzij mijn vader, is het duidelijk dat ik naar alle plaatsen van dit type ga die ik ben tegengekomen! Net als een paar anderen onderbrak hij mijn jeugd door achter de nieuwste Thorgal, Aria, Lady.S en vele anderen aan te rennen! Het is altijd een plezier om elke keer dat je terugkeert naar het land langs te komen en een praatje te maken met de verkopers, die altijd aanwezig zijn en glimlachen! Origineel Passionnée de BD depuis toujours grâce à mon père, il est évident que je passe dans tout les lieux de ce type que j'ai pu croisé ! Comme quelques autres, il a rythmé mon enfance à courir derrière les derniers Thorgal, Aria, Lady.S, et bien d'autres ! C'est toujours un plaisir de passer y faire un saut à chaque retour au Pays et de discuter un moment avec les vendeurs, toujours présents et souriants !
Vertaald door Google Super plek paradijs voor mijn kinderen fans van manga's, romans, strips en zeker paradijs voor alle liefhebbers van lezen. Altijd goed ontvangen en met kwaliteit begeleid in onze keuzes dankzij het aanwezige personeel. We gaan er meerdere keren per maand heen met altijd veel enthousiasme. Lezersvrienden, deze plek wordt van jou. Origineel Super endroit le paradis pour mes enfants fans de mangas, romans, bd et surement le paradis pour tous les amateurs de lecture. Toujours bien reçu et guidé dans nos choix avec qualité grâce au personnel présent. Nous y allons plusieurs fois par mois avec toujours un grand enthousiasme. Amis lecteurs ce lieu va devenir le vôtre .
Vertaald door Google Het personeel daar staat altijd klaar om te helpen en is ook zeer informatief over de stripboeken die ze verkopen. Het is een plek voor elke leeftijdsgroep die wil beginnen met het lezen van boeken of voor doorgewinterde lezers/verzamelaars. Origineel The staff there are always ready to help and also very informative on the comic books they sell. It's a place for any age group who wants to either start reading books or for seasoned readers/collectors.
Vertaald door Google Ik kende die in Woluwé waar ik altijd blij en goed ontvangen werd, ik ging door Waver omdat ze -nog- niet hadden wat ik nodig had in Woluwé... En wat een ontdekking, het is "enorm" vergeleken met in Woluwé, het is supercompleet qua manga's, strips en zelfs boeken. Er zijn ook een aantal beeldjes en pops, geen enorme selectie, maar hebben ons bezoek echt compleet gemaakt. Aangezien dit "slechts" de 2e Slumberland is die ik heb gedaan, was ik blij te ontdekken dat de klantenkaart gecentraliseerd is, dus echt geen zorgen om van de ene naar de andere over te schakelen om een ​​verzameling compleet te maken. Als ik iets 'negatiefs' zou moeten zeggen, zou het voor mij interessant zijn 'als ze' wat later in de week open zouden blijven maar dat zou een bonus zijn Origineel Je connaissais celui de Woluwé où j’ai toujours été content et bien accueilli, je suis passé par Wavre car ils n’avaient pas -encore- ce qu’il me fallait à Woluwé… Et quelle découverte, il est « énorme » par rapport à Woluwé, c’est hyper complet autant en mangas, comics et même livres. Il y a aussi un certain nombre de figurines et Pop, pas un choix énorme mais permet de vraiment compléter notre visite. Comme ce n’est « que » le 2eme Slumberland que je fais, j’ai été content de découvrir que la carte de fidélité est centralisée, donc vraiment aucun soucis de passer de l’un à l’autre pour compléter une collection. Si je devais dire quelque chose de « négatif », pour moi, je pense que ce serait intéressant « qu’ils » restent ouvert un peu plus tard en semaine mais ce serait du bonus
Vertaald door Google De grootste selectie BD/Manga/Comics in de regio. Enorme keuze!! En als u niet kunt vinden wat u zoekt, helpt het zeer vriendelijke personeel u verder. Origineel Le plus grand choix de BD/Manga/Comics de la region. Énorme choix!! Et si vous ne trouvez pas votre bonheur, le personnel tres sympathique vous aidera.
Vertaald door Google Zeer mooi huis. Ik kom uit Lille en ken deze boekhandel die voor mij een referentie blijft. Maar...deze bibliotheek maakt helaas geen deel meer uit van bubble. Een belangrijke keuze en in verband met het verkooppunt van Louvain la neuf. Jammer ! Een in Leuven verkrijgbaar album werd mij de volgende dag niet ter beschikking gesteld. Omdat ik uit Frankrijk kwam, kon ik mijn aankoop daarom niet doen. Kleine Spijt: op een serie, vermenging van verschillende titels en dus verwarring. Vandaar de aankoop van 3 verschillende albums: afrikacorkps 1-2 3de niet beschikbaar en album 3 van een 2de deel. Berlijn zal... Gebrek aan aandacht van mijn kant en het spijt me dat de winkelspecialist me niet op deze fout heeft gewezen. Origineel Très bon accueil. Venant de Lille, je connais cette librairie qui reste une référence pour moi. Mais...cette librairie malheureusement ne fait plus partie de bubble. Un choix important et en relation avec le point de vente de Louvain la neuve. Dommage ! Un album dispo à Louvain ne m'a pas été proposé à la disposition chez eux pour le lendemain. Venant de France, je n'ai donc pas pu effectuer mon achat. Petit Regret : sur une série, mélange des différents titres et donc confusion. D'où achat de 3 albums différents : afrikacorkps 1-2 3eme indisponible et albuml 3 d'un 2eme volet. Berlin sera... Manque d'attention de ma part et je suis désolé que le spécialiste magasin ne m'ait pas alerté sur cette erreur.