facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Q8

Q8
Adres: Stationsstraat 86, 3920 Lommel, België
Telefoonnummer: 011 54 55 12
Staat: Vlaams Gewest
District: Limburg
Stad: Lommel
Route: Stationsstraat
Huisnummer: 86
Postcode: 3920


Openingstijden

maandag: 06:30–18:30
dinsdag: 06:30–18:30
woensdag: 06:30–18:30
donderdag: 06:30–18:30
vrijdag: 06:30–18:30
zaterdag: 07:00–18:00
zondag: Gesloten

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Gabriëls Gabriëls 461 meter Tank volgegooid na bezoek aan vakantiepark Vossemeren. Van de literprijs van E10 benz...
Verkoyen Texaco Lommel Verkoyen Texaco Lommel 512 meter Top locatie! Grote variatie aan broodjes, die ook nog eens lekker en heel rijkelijk b...
Shop - Tankstation Van Raak Lommel Shop - Tankstation Van Raak Lommel 2 km Prima tank station. Ruim 50 cent goedkoper dan in Nederland!
Recensies
Ik heb inmiddels tweemaal een probleem ervaren tijdens het tanken bij Q8 Lommel, Stationstraat. Toen ik wilde tanken en dit niet lukte door een storing, ging ik naar binnen om hulp te vragen. De medewerker wist echter niet wat het probleem veroorzaakte en heeft zelfs niet gekeken bij het vulpistool van de pomp. Het enige wat ik te horen kreeg, was dat zij niets kon doen en dat ik het zelf moest oplossen.nnIk vraag me af wat de rol van de medewerker precies is. Waarom is zij aanwezig als zij klanten niet kan helpen bij een storing? Wordt zij daarvoor betaald, of alleen om aanwezig te zijn?
Veel goedkoper dan in Nederland. Goed bereikbaar.
Ik kom er al 2 jaar super schone pomp en nette prijzen nooit file of andere gevaarlijke situaties.nOok betaal systeem werkt prima met uitgifte betaalbonnIk rij daar graag naartoe ondanks dat ik meerder pompen voorbij rij vanuit Eindhoven
Onacceptabel dat de shop voor de officiële sluitingstijd gesloten is. Speciaal vanuit Pelt hierheen gereden om AdBlue te kopen, blijkt het gewoon gesloten te zijn. Dus mensen, bel voordat je dringend iets nodig hebt!
Vriendelijk personeel!!nnAlleen jammer dat de terminals vaak geen punten bijtellen, maar dat is niet het probleem van de uitbater, maar van Q8 zelf. Maar als je dit via de app aangeeft, je moet enkele gegevens invullen, dan krijg je alsnog je punten, want hun kunnen zien dat je idd getankt hebt, maar geen punten ontvangen.nMaar nogmaals, helaas dat het redelijk vaak gebeurt, want je moet er wel tijd in steken om dit via de app weer op te lossen.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid