facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Primark

Primark
Voordelige modeketen met naast kleding en accessoires voor alle leeftijden ook woonaccessoires.
Adres: Meir 22/30, 2000 Antwerpen, België
Telefoonnummer: 03 808 29 38
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Antwerpen
Route: Meir
Huisnummer: 22
Postcode: 2000


Openingstijden

maandag: 09:30–19:30
dinsdag: 09:30–19:30
woensdag: 09:30–19:30
donderdag: 09:30–19:30
vrijdag: 09:30–19:30
zaterdag: 09:30–19:30
zondag: Gesloten

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
ZARA ZARA 161 meter Spaanse modeketen met trendy kleding, schoenen en accessoires van het eigen merk.
A.S.Adventure A.S.Adventure 7 km Ik kwam 5' voor sluitingstijd binnen en werd nog super vriendelijk geholpen. Materiaa...
Mamma Latte Mamma Latte 8 km Had ik deze winkel maar veel eerder een bezoekje gebracht! Er is een super mooi aanbo...
ZEB ZEB 8 km Zebben daar wel veel kledij
Recensies
Grote Primark in Antwerpen.nEven kerst trui scoren voor foute kerstdiner nMooie grote winkel ruim opgezet en veel keus aan kinderkleding .
Vandaag zijn we bij de Primark in Den Haag geweest. Wat we fijn vonden, was dat de winkel groot is en dat er ook veel kleding te vinden is voor heren. De ruime opzet maakt het prettig om te winkelen en er is veel keuze.nnToch waren er ook een aantal duidelijke minpunten. Op meerdere plekken lag er stof op de grond, en wat vooral opviel was dat er veel kledingstukken gewoon op de vloer lagen. Dat maakte het lastig om met een babywagen door de winkel te bewegen – we reden per ongeluk vaak over kleding heen, wat natuurlijk niet prettig is.nnDaarnaast hadden we iets nodig en hebben we dit aan zeker zes medewerkers gevraagd. Helaas wist niemand het echt. Ze noemden maar wat en stuurden ons steeds een andere kant op, terwijl het daar niet lag. Dat was frustrerend. Toen we het uiteindelijk aan een manager vroegen, gaf hij ook een willekeurige aanwijzing. Toen we aangaven dat we daar al geweest waren en dat andere medewerkers ons ook verkeerd hadden gestuurd, liep hij gewoon weg in plaats van even mee te denken of ons verder te helpen. Dat vonden we niet netjes. Van een manager mag je juist verwachten dat hij het initiatief neemt en actief helpt.nnKortom: de winkel is groot en het aanbod is goed, maar qua hygiëne en klantvriendelijkheid is er echt ruimte voor verbetering.
Het was mijn eerste maar ook mijn laatste bezoek daar gisteren, ik nam een pyjama vast om te kijken of deze wel zou passen , deze werd brutaal terug uit mijn handen genomen door een verkoopster die zeer onbeleeft zei kan u dat laten liggen , zie je ni dat ik nog aan het opvouwen ben , en jij weet ni hoeveel werk ik al gehad heb vandaag zeker . Daar ik nogal licht ontvlambaar ben , heb ik geleerd weg te lopen van de situatie en daar niet op te reageren . Maar hier ga ik dat wel een keertje doen , ... Mens , als ge zo met mensen moet omgaan ZOEKT U DAN EENS EEN ANDERE JOB. Wees blij dat ik rustig naar buiten ben gegaan voor mezelf , of ik had anders alles van u schab geworpen , en het is trouwens een heeeeeele rommelige winkel hoor , nogmaals ik zal mijn nachtkledij wel verder op shein en bol en temu kopen . Vriendelijke service , niet tevreden geld zelfs terug , ik kan het passen ZONDER COMMENTAAR en ik word zo niet onbeleefd benaderd zoals bij jullie in de primarkt. LANG LEVE ONLINE SHOPPING. AN
De verkoopsters zijn echt heel slecht. De service is nul en ze hebben totaal geen beleefdheid De klant is koning
Meest onvriendelijk personeel dat hier werkt. Ik breng een broek terug en ik krijg boertig reactie ‘’ deze 2 , ier tekenen’’ en de pen werd gewoon gesmeten. Zo zuur ! Winkel is ook gewoon vuil. Ik kom hier niet meer!
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid