facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Postkantoor bpost

Postkantoor bpost
Adres: Hanswijkstraat 12, 3190 Boortmeerbeek, België
Telefoonnummer: 02 201 23 45
Staat: Vlaams Gewest
District: Vlaams-Brabant
Stad: Boortmeerbeek
Route: Hanswijkstraat
Huisnummer: 12
Postcode: 3190


Openingstijden

maandag: 09:30–12:30, 13:45–17:00
dinsdag: 09:30–12:30, 13:45–18:00
woensdag: 09:30–12:15
donderdag: 09:30–12:30, 13:45–18:00
vrijdag: 09:30–12:30
zaterdag: 09:30–13:00
zondag: Gesloten

Recensies
Wij hebben onze aangetekende zending nog steeds niet ontvangen. De postbode stond aan onze brievenbus, zag mij staan en stak doodleuk een briefje in de bus om de aangetekende zending de volgende dag te gaan ophalen. Wat ik dan ook deed. Zending was er niet, de loketbediende belde naar Haacht en daar zeiden ze dat de zending terug naar Brussel was. Toen heb ik zelf naar de post gebeld met heel wat cijfertjes drukken eer je de juiste persoon aan de lijn hebt. Daar zeiden ze mij dat de zending was afgetekend door een Elis? Bij ons onbekend en dat de zending in Gent zat. Uiteindelijk ben ik te weten gekomen wat voor zending het was en van waar. Dan heb ik daarnaartoe gebeld en hebben ze de papieren digitaal doorgestuurd Ebox. Zo is alles nog goedgekomen. Tot op heden hebben we die aangetekende zending nog niet ontvangen ook al is het nu niet meer nodig. Maar iemand anders heeft wel privé documenten van ons in zijn/haar bezit. Dit is nu 10 dagen geleden.
Ik vind het postkantoor van Boormeerbeek echt niet correct.nMijn vader is gekomen om zijn overschrijvingen te doen, en ik heb nog nooit gehoord dat men moet zeggen hoeveel pensioen iemand krijgt.nDat is privé en gaat de post helemaal niets aan, zeker niet voor een eenvoudige overschrijving!
3uur lang zie ik via de tracker dat ze gewoon stilstaan. Vervolgens een mail u was niet thuis u kunt pakketje afhalen… er stonden auto’s op de oprit en ze hebben niet eens aangebeld. Telkens het zelfde gezever met hun!
Openingsuren zijn belachelijk, een werkende mens kan hier amper of niet geraken. Zelfs woensdagnamiddag of zaterdagnamiddag niet open; en veel te laat in de ochtend. Bovendien soms gesloten terwijl ze open moeten zijn. Ook vandaag weer. Zogezegd open tot 18u en toen ik om 17:40 toekwam was deur gesloten, alle lichten uit. Na veel geklop deed men toch open met de melding ‘systemen werken niet’. En daarom doe je maar alles dicht? Wat als mensen gewoon met een vraag komen? Op de opmerking dat ze dan minstens een papiertje aan de deur kunnen hangen kreeg ik het antwoord ‘dat mogen wij niet van de hoofdzetel’. Wat een klucht! Gebouw en interieur zijn ook volledig afgeleefd. Een mens wordt hier niet vrolijk van, service is ver te zoeken. Jaren 70 ambtenarij ‘de collega’s’ is er niks tegen.
Hele tijd zitten wachten volgens tracker was de bezorger een straat verderop 3 uur later nog niets tot plots een mail dat ik het mag komen ophalen altijd hetzelfde gezeik met jullie.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid