facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Pizza point Riemst

Pizza point Riemst

Info

Pizza pitta pasta

Adres: Tongersesteenweg 136, 3770 Riemst
Telefoonnummer: 3212457775
Stad: Riemst
Route: Tongersesteenweg 136
Postcode: 3770


Openingstijden

Maandag: 17:00 - 23:00
Dinsdag: 17:00 - 23:00
Woensdag: 17:00 - 23:00
Donderdag: 17:00 - 23:00
Vrijdag: 16:30 - 23:45
Zaterdag: 16:30 - 23:45
Zondag: 16:30 - 23:00


op zoek naar gerelateerd: Pizza Riemst, pizza mi-mi riemst, HUZUR RIEMST, Kebab Tongeren
Recensies
Vriendin hier zonet een grote bestelling geplaatst Besteld 15:39 besteld, 17:30 hier… 2 tiramisu, beide waren zuur. Heel mijn kot ruikt er naar. Zelfs mijnen Engelse Bulldog ging lopen. En die eet thans alles. Kapsalon besteld, proefde verbrand. Heb hem opgegeten om toch iets van de bestelling te hebben. Hoop alleen dat het vlees te goei doorbakken is anders salmonella aan men pens. Portie ook heel weinig. M’n vriendin haar pizza zullen we maar over zwijgen. De korst was verbrand tot het punt dat het gewoon uit elkaar viel. Letterlijk zwart. Deeg midden was niet doorbakken. Kaas stonk maar raar. Na 2 stukken pizza te proeven niet verder durven eten. Het enigste wat goed was aan de bestelling was de drank maar voor dat bedrag had ik het dubbele ergens anders. 45 euro weggegooid. Blijf hier weg als je gezond wilt blijven.
Zojuist pizza besteld hier. Had gevraagd voor weinig kaas. Helaas is de pizza gemaakt zonder tomatensaus en hebben ze geen rekening gehouden mijn verzoek van weinig kaas. De pizza zelf is ook heel erg vet en niet op smaak. Vind het heel jammer.. 2 stukjes pizza gegeten en heb hem moeten weggooien omdat deze gewoon niet lekker is.
Om 17:45 bestelling bevestigd, om 18:50 gebeld waar het bleef. 'Nog 5 minuten' wat ze altijd zeggen. 20 minuten later nog eens bellen en dan geen woord kunnen verstaan wat er gezegd wordt. En dan ook nog eens de verkeerde saus meegeven. Enkel het vlees was eetbaar. Doen we nooit meer!
Langer als een uur moeten wachten op onze bestelling, kapsalon had helemaal geen saus weinig vlees en frieten, de 2 kebabs met frieten bevatte ook heel weinig en ook de saus was verkeerd: looksaus ipv mayonaise + de frieten waren helemaal NIET goed gebakken
Schandalig is dit hoe PITA POINT aan het werk gaan we bestellen 3 kapsalon kebab en 1 kip en 1 grote kebab die niet eeten waren hebben 47 euro betaald eraan en de kip kapsalon was rauw en de andere vlees was zwart verbrand schandalig en zeggen toen we belde dat het nog oud vlees was en bij de volgende bestelling nieuwe vlees kregen en hebben niks gehad of ons geld terug gehad niks hebben die in de vuil bak gegooid onbeschoft en leugens vertellen ze heb dit hier nog nooit mee gemaakt schandalig
Het pizzadeeg was helemaal niet doorbakken , er zat zelfs nog meel ofzoiets in , was daarmee helemaal niet lekker, redelijk lang wachten, wel niet duur, tijdens het wachten is het in de herfst/winter zo koud dat je je eigen adem kunt zien, sorry ik ga liever in riemst!
Zalig eten, vriendelijk personeel! Er stond wel een auto voor de inrit van de parking waardoor dat we onze auto er niet kwijt konden. En er was niemand anders op dit moment dus waarschijnlijk personeel. Anders 5 sterren! Super.
Zeer goeie pizza en Zeer lekkere schotels ! lebering was goed 10 min te laat maar was dokr de drukte eten was goes warm Bedankt ! een aanrader !
Brengt als enige aan huis. Kwaliteit niet zo heel erg geweldig. Jammer dat de desserts tiramisu of chocomousse bevroren zijn.
Heel goede service had koud eten gehad iets erna volledige nieuwe bestelling plus fles wijn gratis top service daar en super lekker
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid