facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Pizza Hut Delivery

Pizza Hut Delivery
Populaire restaurantketen met bezorg- en afhaaldienst, pizza, kippenvleugels, pasta, bijgerechten en desserts.
Adres: Heilig Hartlaan 115, 9300 Aalst, België
Telefoonnummer: 053 80 80 80
Staat: Vlaams Gewest
District: Oost-Vlaanderen
Stad: Aalst
Route: Heilig Hartlaan
Huisnummer: 115
Postcode: 9300


Openingstijden

maandag: 11:30–22:00
dinsdag: 11:30–22:00
woensdag: 11:30–22:00
donderdag: 11:30–22:00
vrijdag: 11:30–23:00
zaterdag: 11:30–23:00
zondag: 11:30–22:00

Recensies
Afgelopen zaterdag had ik echt zin in mijn gebruikelijke veganistische nuggets en aardappelen uit de oven. Ik krijg er geen korting op, zoals soms wel het geval is met pizza. Normaal bestel ik bij Pizza Hut Ninove, waar ik nog nooit teleurgesteld ben geweest. In Aalst heb ik ook wel eens besteld en de kwaliteit van het eten is daar minder goed dan in Ninove, maar deze keer ging het nog erger. Ze waren mijn bestelling gewoon vergeten. Ik had om 18:46 besteld, vroeg genoeg voor een eventuele drukte, dacht ik. De bestelling werd bevestigd, er gingen uren voorbij en toen realiseerde ik me dat mijn bestelling vergeten was. Ik gaf het wachten op en bestelde om 22:00 bij Domino's. Die bestelling kwam 15 minuten later aan. Ik besloot het verder uit te zoeken en belde Pizza Hut. Zij vertelden me dat ze mijn bestelling nooit hadden ontvangen, wat ik niet geloofde, want Domino's had mijn bestelling wel ontvangen en zo snel klaargemaakt! Vandaag kreeg ik een e-mail over de terugbetaling binnen 5 werkdagen, wat geweldig is. Maar die avond is alsnog verpest en de 10% korting op mijn volgende bestelling maakt de urenlange wachttijd niet goed!
Super fijne ervaring bij Pizza Hut Aalst! Het personeel is vriendelijk en attent, je wordt snel geholpen en alles verloopt vlot. De pizza’s waren heerlijk: goed warm, rijk belegd en perfect gebakken. Ook het restaurant zelf is proper en gezellig, ideaal om met familie of vrienden te komen eten.nnPrijs-kwaliteit zit helemaal goed en je voelt je hier echt welkom. Absoluut een aanrader, ik kom zeker terug!
personeel was vriendelijk en behulpzaam, en alles verliep snel en soepel. De pizza was heerlijk: goed warm, rijk belegd en vol smaak. Vooral de klantenservice viel positief op, omdat ze meedenkten en zorgden voor een fijne ervaring. Zeker een aanrader!
Het eten is echt slecht volgens mij gebruiken ze op de pizzas daar suiker inplaats van zout het is niet te vreten. En mensen dat daar werken zijn ook echt onbeleefd je krijgt zelfs geen seconde om kijken naar het menu of ze zuchten al naar je. Zag er daar ook niet heel erg proper uit van wat ik kon zien en ook gewoon te duur voor het formaat van de pizza.
Normaal altijd tip top in orde. Vriendelijk personeel. Maar toen ik nu thuis kwam bleek ik de verkeerde pizza meegekregen te hebben. Op rekening stond cheesam maar pizza was bbq…
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid