facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Pita Millenium

Pita Millenium
Adres: Strijdersstraat 53, 2650 Edegem, België
Telefoonnummer: 03 458 38 93
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Edegem
Route: Strijdersstraat
Huisnummer: 53
Postcode: 2650


Openingstijden

maandag: 10:30–01:00
dinsdag: 10:30–01:00
woensdag: 10:30–01:00
donderdag: 10:30–01:00
vrijdag: 10:30–03:00
zaterdag: 10:30–03:00
zondag: 10:30–01:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Pizza Hut Pizza Hut 1 km Lekker eten en heel goed service. Het restaurant is bevestigd is een goed plek wat ma...
Recensies
Ik bestel een kebab en in krijg een pitta maar ik betaal wel voor een kebab. €9,5 voor een mini pitta waar je zelf het vlees en groenten moet tussen leggen?????? Opzich was het wel lekker. Maar dit is veel te duur. Je moet er zo 4 bestellen om geten te hebben.nnIk kom hier nooit meer!
Het eten was top! , maar de service was niet zo georganiseerd. We zaten met 9 aan een tafel en hebben 45min tot 1u30min gewacht op ons eten. We kregen ondertussen 4x drinken en 2x broodjes. Nadat we eindelijk ons eten kregen , kreeg de helft hun eten eerst en waren sommige hun bestellingen fout of onjuist opgeschreven. Voor de rest alles wel topjes!
We zijn hier ondertussen al een goede 8 jaar klant en dit tot volledige tevredenheid.Altijd vriendelijke ontvangst en bediening met de glimlach.Kwaliteit van het eten is zeer goed,altijd smaakvol.Soms is het hier zeer druk en dan is de service nog snel en attent.Pluim aan het personeel en de koks,doe zo verder! Groeten van een tevreden klant!!
Het is hier altijd lekker en de service ook top, makkelijk berijkbaar en een grote aanbieding aan parking over de ingang. Wij waren hier met 7 personen en konden allemaal iets anders bestellen en dit was geen probleem, het was een redelijk drukke avond en hadden ons eten allemaal binnen de 45min en zijn hier zeer tevreden mee. Ook limoncello's op het einde op het huis. Ik kom hier zeker nog in de toekomst.
Persoonlijk vind ik het eten hier niet zo lekker. Vind er ook niet zo gezellig. Mijn moeder had soep gegeten en vond het echt niet lekker. Natuurlijk ieder zijn smaak, maar hier kom ik niet meer.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid