facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Pelckmans

Pelckmans
Adres: Parklaan 2, 2300 Turnhout, België
Telefoonnummer: 0472 69 13 67
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Turnhout
Route: Parklaan
Huisnummer: 2
Postcode: 2300


Openingstijden

maandag: 09:00–18:00
dinsdag: Gesloten
woensdag: 09:00–18:00
donderdag: 09:00–18:00
vrijdag: 09:00–18:00
zaterdag: 09:00–18:00
zondag: 09:00–18:00

Recensies
Als je gewoon je plantjes nodig hebt zal deze winkel zeker voldoen, problemen beginnen wanneer je iets koopt dat stuk is. Wij hebben hier een brievenbus gekocht. Halverwegen naar huis viel onze frank dat we hier geen sleutel hebben gezien en zijn we terug gereden, Ze vonden de sleutel niet en wij hebben al die tijd in de koude in de auto gewacht. Na 2.5 uur ben ik zelf gaan zeggen dat ze maar contact moeten opnemen als ze iets hebben gevonden. Dat gingen ze twee dagen later zeker doen, een week later heb ik zelf terug gebeld... Ze gingen contact opnemen met de leverancier en die ging de volgende dag er zijn. Weeral een week later heb ik zelf terug contact opgenomen maar dan was de verantwoordelijke niet aanwezig en moest ik een mail sturen naar de klantendienst. Terug enkele dagen werd ik terug opgebeld door de verantwoordelijke met de melding dat ze het slot hebben vervangen en dat ik de brievenbus kon komen ophalen. Ik vroeg of ze deze dan konden opsturen op hun kosten voor het ongemak en na een week nodig te hebben om dat te bespreken terwijl ik die dag zeker terug opgebeld ging worden kreeg ik te horen dat dit niet ging maar ik kon een bon van 15 euro krijgen. 15 euro wat me meer koste dan elke keer over-en-weer te rijden en dan nog met de kans dat je iets koopt wat duurder is en ik had zelf niets meer nodig van hun winkel.nnKoop je plantjes en zaken waar niets mis mee kan zijn maar waag het niet voor grotere en duurdere aankopen want als er iets mis is, is het zever.
Vind het een slecht bedrijf, heb al op 4-2-26 een bestelling gedaannMaar ze hadden het product niet meer op voorraad.nZe zeggen dat ze de terugbetaling zouden doen maar het is nu 4-3-26nEn nog niets ontvangen.nZou hier niets meer bestellen zo een slechte website en klantenservice. Je kan ze niet bellen, alleen mailen maar dat duurt heel lang voordat ik een antwoord krijg.
Heel veel keuze maar voor aquarium vissen te kopen vind ik het jammer onbetrouwbaar, ze zijn wel eerlijk, heel veel zaten in quarantaine. Wel een heel mooie grote aquarium gezien. Maar plaatsgebrek.nMaar verder een grote parking en meteen ingang en voorzien voor invaliden en netjes en vriendelijk.
Pelckmans is the place to be als je planten , decoratie, vijverproducten en noem maar op, wil!! Wij komen hier dikwijls. Zo zalig om hier rond te kuieren. Voor elk wat wils tegen straffe prijzen!!! Als je hier je zin niet vindt, dan nergens . Wij zijn alvast zeer vaste en steeds enthousiaste klanten . Hopelijk mogen we hier nog lang komen!
Mijn persoonlijke indruk van deze winkel kan ik het best omschrijven als bijzonder positief.nnHet begint al op de parking, deze is volledig overdekt zodat inladen in slechte weersomstandigheden verleden tijd is.nnHet ruimte gevoel binnen is enorm, alles is overzichtelijk opgesteld.  Groot, groter, grootst,......jullie winnen!nnDe alom aanwezige medewerkers beantwoorden iedere vraag met de nodige kennis en vriendelijkheid.nnKortom een zeer aangename winkelervaring gehad.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid