facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Orne Residence

Adres: Rue des Tilleuls 44, 1435 Mont-Saint-Guibert, België
Telefoonnummer: 010 65 85 91
Staat: Région wallonne
District: Brabant Wallon
Stad: Mont-Saint-Guibert
Route: Rue des Tilleuls
Huisnummer: 44
Postcode: 1435


Openingstijden

maandag: 14:00–19:00
dinsdag: 14:00–19:00
woensdag: 14:00–19:00
donderdag: 14:00–19:00
vrijdag: 14:00–19:00
zaterdag: 14:00–19:00
zondag: 14:00–19:00

Recensies
Het verzorgingstehuis Orne werd mij van harte aanbevolen door mijn dochter, die arts is in de regio en veel weet over verpleeghuizen. Mijn moeder heeft er de laatste 16 maanden van haar leven gewoond.nnZe vond er een tweede familie. Het verplegend en verzorgend personeel is toegewijd, begripvol en altijd beschikbaar, en ze doen hun werk met hart en ziel. Aan al mijn verzoeken werd altijd voldaan. Ik heb echt geen klachten.nnIk kon bij mijn moeder zijn tijdens haar laatste dagen, met regelmatige bezoekjes van het personeel dat me moed insprak en me drankjes en koekjes bracht. Ik had me geen beter verzorgingstehuis voor mijn moeder kunnen wensen.
Professionele ontvangst en duidelijke uitleg tijdens het eerste bezoek. Zeer aangename kamer in de afdeling voor kort verblijf. Uitstekende communicatie van al het personeel vooral de verpleegkundigen, zowel persoonlijk als telefonisch. De palliatieve zorg werd verleend met respect voor het welzijn en de waardigheid van de patiënt en diens naasten. De residentie en de kamer waren altijd schoon. Over het algemeen ben ik tevreden en wil ik u bedanken voor de uitstekende zorg.
*Netheid 3/10: plakkerige vloeren, geur... behalve op de dag van het bezoek, toen alles brandschoon leek.nn*Infrastructuur 4/10: het kantoor van de verpleegkundigen en verzorgers bevindt zich op de bovenste verdieping, waardoor de reactiesnelheid erg traag is.nn*Personeel 1/10: helaas hadden maar weinig medewerkers die ik ontmoette enig gevoel voor menselijkheid. Zelfs niet binnen het management... Wanneer menselijkheid plaatsmaakt voor zakelijke belangen.
Très mauvais service. Ils donnent pas de douche au résidente, même pas 1fois par semaine. Pas assez personnel, il faut attendre au moins 15-20min après sonner.
Niet echt geweldig, de hygiëne laat echt te wensen over, de elektriciteit is op sommige plekken in de patiëntenkamers niet van de beste kwaliteit, het personeel is ronduit slecht, het is er erg afstandelijk en er is vooral geen steun in moeilijke tijden, zoals bij het overlijden van een dierbare.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid