facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Oh'Green

Oh'Green
Adres: Kapelsesteenweg 511/517, 2180 Brasschaat, België
Telefoonnummer: 03 660 20 00
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Brasschaat
Route: Kapelsesteenweg
Huisnummer: 511
Postcode: 2180


Openingstijden

maandag: 09:30–18:30
dinsdag: Gesloten
woensdag: 09:30–18:30
donderdag: 09:30–18:30
vrijdag: 09:30–18:30
zaterdag: 09:30–18:00
zondag: 09:30–18:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
STG Toonzaal Brasschaat STG Toonzaal Brasschaat 2 km Super ontvangen door Anja, met eindeloos geduld en super veel kennis van zaken heeft ...
Optiek Jan Huysmans - Opticien Brasschaat Optiek Jan Huysmans - Opticien Brasschaat 6 km Ik ben met veel geduld en vriendelijkheid verder geholpen. Je krijgt hier gericht en ...
Pro Garden Pro Garden 8 km
Recensies
Reeds tweemaal een zeer onaangename aanvaring gehad met de Nederlandse dame die hier meermaals wordt vernoemd.nnDe eerste maal vroeg de dame of ik een klantenkaart had, fysiek had ik deze niet bij en toevallig lag mijn ID nog in de wagen. Toen ik aangaf dat een andere kassier me een week voordien had gevonden via mijn naam en mailadres, vond de dame het noodzakelijk om te zuchten, met haar ogen te draaien en ronduit gemeen te reageren. Toen ik aangaf dat ze me niet meer moest opzoeken en gewoon kon afrekenen, negeerde ze me volledig. Na afrekenen hoorde ik haar luidkeels tegen de klant na me zeggen dat het toch schandalig is, die jeugd van tegenwoordig.nnSinds dat moment probeer ik de dame in de winkel te ontzien.nnGisteren, wereldvrouwendag, een erg drukke dag voor de bloemisten aan de inpakbalie. De vrouw aan de inpakbalie was uiterst vriendelijk, maar erg druk bezig. Gezien ik de werking van de inpakbalie ondertussen al wat ken, vroeg ik de dame of ik de stickers reeds van de boeketjes mocht halen om deze alvast af te rekenen. Dit was prima. Ik begeef me richting de kassa en zie dat er aan haar kassa minder volk staat. Het is uiteindelijk mijn beurt, ik geef de stickers af en meteen kijkt ze me aan en zegt “waar is het papier, ze moeten dat op een papier plakken”, ik leg uit dat het aan de balie erg druk was en dat ik had voorgesteld om te helpen. Vriendelijkheid was buiten deze dame gerekend.nnDe dame begon opnieuw zeer luid tegen haar collega die trouwens zelf bezig was met klanten te klagen over dat het toch niet kon, dat ik de regels moest volgen en dat het altijd hetzelfde is. Mevrouw was zodanig gemeen in haar woorden, dat ik op een bepaald moment moest lachen en met mijn hoofd schudde. De dame draaide haar hoofd in mijn richting en zei “is toch zo, zijn onze regels gewoon”. Ik gaf aan dat ik regels kon begrijpen, maar dat het gewoonweg erg druk was en ik er volgende keer op zou letten.nnVervolgens zei de dame “je hebt je klantenkaart weer niet bij zeker”, waardoor ik meteen wist dat ze me herkende. Gelukkig ditmaal wel mijn ID kaart bij. Met een zeer ongemakkelijk en gewoonweg walgelijk gevoel de winkel buiten gestapt. Als vaste klant verwacht ik toch enige vorm van vriendelijkheid en gewoonweg respect.nnErg dat zovelen dezelfde ervaring hebben gekend binnen jullie filiaal met dezelfde dame. Hopelijk vindt deze dame ooit de weg naar klantvriendelijkheid en basisrespect.
Op moederdag een heel fijne ervaring in de brasserie gehad. Daarna nog even gaan kijken voor een buitenplant. We zagen dat een deel aan 40% korting was dus besloten er 2 te kopen voor moederdag. Vlak nadat mijn vriend had afgerekend we waren nog niet uit de winkel geweest vraag ik of de korting er wel af was gegaan, dit was niet het geval. Ik ben meteen teruggekeerd naar dezelfde medewerker de enige man daar op die moment. Eerst ontkende hij dat er korting was, na een telefoontje bevestigde hij dat er toch korting was maar we dan onze klantenkaart hadden moeten laten scannen. Ik was nog steeds in de veronderstelling dat dit opgelost kon worden. Hij vroeg naar ons bonnetje, dit hadden we niet werd niet afgedrukt. Ik kreeg dan als antwoord 'oh ja jammer dan'. Ik vind dit enorm boertig om zo met klanten om te gaan en eigenlijk ook echt niet kunnen dat we de korting niet gekregen hebben.nIk kom hier al heel mijn leven en heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Mooi tuincentrum met een héél ruim assortiment. Kerst, interieur, decoratie, woonkamer, keuken, tuin, diëten... en nog zoveel meer!nEr is een toilet voorzien, een Tuincafe, je kan zowel binnen als buiten op het terras zitten, er zijn ook kinderstoelen voorzien.nEr zijn parkeerplaatsen voorzien voor mindervaliden en ook een toilet voor mindervaliden.nHéél vriendelijke bediening en service in het Tuincafe én aan de kassa.nLeuke winkel!
Nog nooit schreef ik over een bedrijf een negatieve review. Dit zal dus de eerste zijn. Vandaag 07/03 kwam ik om 17.45u aan de winkel te Ekeren. Inderdaad een kwartier voor sluitingstijd. Ik wist perfect wat ik nodig had en had dus maar 5 minuten tijd nodig om dit product te nemen en af te rekenen aan de kassa. Echter was de toegang een kwartier voor sluitingstijd reeds gesloten. Meerdere mensen kwamen nog aan op de parking. Die onverhoopt ook niet binnen geraakten en terug huiswaarts moesten keren zonder aankopen. Als sluitingsuur 18.00u aangegeven staat is het niet OK om de deuren om 17.45u te sluiten. Dat is niet correct en ONklantvriendelijk.
Een vriendin wou enkele kleinigheden kopen en passeerde langs de kassa waar een winkelbediende met Nederlands accent stond. Die was enorm nors en eiste dat mijn vriendin haar handtas opendeed vermoedelijk omdat die een groot formaat had. Dat werd allemaal op bitsige toon gevraagd. Toen bleek dat alles oke was werd er ook geen dank u of excuus gezegd. Het was allemaal erg bot.nVervolgens bleek er geen prijsetiket te plakken op één van de plantjes die ze wou kopen. Nadat een andere winkelbediende de prijs was gaan opzoeken, werd mijn vriendin verzocht te gaan afrekenen aan een andere kassa. De kassierster daarvan werd bijna 'bevolen' de afrekening te doen en was ook nogal overdonderd.nDit alles was echt niet klantvriendelijk. Bovendien heeft men niet het recht om zomaar te eisen dat een handtas wordt getoond tenzij men duidelijke redenen heeft om iemand te verdenken van diefstal. Men mag het vragen maar de klant heeft het recht dit te weigeren. Dit was echt niet oké!
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid