facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Mykonos Grill Vroenhoven

Mykonos Grill Vroenhoven

Info

Een stukje Griekenland in Vroenhoven, opgericht in 1983 door José en Akis.

Geschiedenis

Met de bekende Griekse gastvrijheid willen wij u zoveel mogelijk laten genieten van al onze Griekse lekkernijen die op traditionele wijze worden bereid. Er wordt alleen gebruik gemaakt van verse ingrediënten en eerste klas vlees en vis.

Wij staan voor u klaar om u een aangename tijd in ons restaurant te garanderen. Schroomt u niet om uw wensen aan ons kenbaar te maken; wij zijn er voor u. Wij hopen dat dit stukje Griekenland u zal bevallen.

Adres: Maastrichtersteenweg 244, 3770 Vroenhoven, Limburg, Belgium
Telefoonnummer: 003212453376
Stad: Vroenhoven
Route: Maastrichtersteenweg 244
Postcode: 3770



op zoek naar gerelateerd: Mykonos riemst openingstijden, Mykonos Grieks restaurant, Afhaalgerechten Riemst, Restaurant Vroenhoven, Menukaart Mykonos, Grieks restaurant Tongeren
Recensies
Lekker grieks gegeten . De griekse pasta is heerlijk . Gezellig sfeertje . Ook voor de kids zijn er kleurboeken en potloden . Aanrader
Je krijgt veel eten voor een goede prijs, wij waren tevreden :
Komen hier al jaren, mijn ouders al van toen ze getrouwd waren en het is altijd heel lekker! Goeie service, prima prijzen.
Leuk restaurantje, maar ik miste er wel wat achtergrond muziek en het vlees vond ik erg droog.
Lekker gegeten in een gezellige zaak met vriendelijke bediening.
Lekker eten,,al paar keer afgehaald,prima! 2x in het restaurant gegeten,vriendelijke bediening,maar bijna uur wachten vind ik te lang,niet fijn,laatste keer waren wij er om 6 uur,nog maar 2 tafels,toch bijna uur moeten wachten op ons eten...er werd veel afgehaald,die klanten gingen duidelijk voor..wat meer aandacht voor de restaurantklanten zou wel mogen,ben zelf aan de bar nog een wijntje gaan halen..jammer!
Lekker grieks restaurant. Vriendelijk, lekker en zeker voldoende.
Lekker eten in ontspannen sfeer.Eten: 4/5
Het was weer heerlijk. Vaak als wij eten afhalen of gaan uit eten heeft mijn vrouw last van voedsel allergie, maar nu had ze nergens last van. Voor mij is dit dus een dikke aanrader, ook voor mensen met een voedsel allergie.
Om af te halen prima. Ligging en inrichting van restaurant is niet direct uitnodigend om te gaan eten. Prijs voor menu's vind ik aan hoge kant, zeker als je kijkt naar wat je er voor krijgt. Kun je beter losse gerechten bestellen. Kwaliteit is wel goed.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid