facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Marmaris

"Gesloten tot 18 augustus in verband met vakantie...18 augustus weer open"
Adres: Maastrichtersteenweg 237 , Vroenhoven 3770, BE
Telefoonnummer: 012 45 73 47
Stad: Vroenhoven
Route: Maastrichtersteenweg 237
Postcode: 3770



op zoek naar gerelateerd: Marmaris Menu, marmaris kebab sint-truiden menu, Marmaris openingstijden, Kapsalon Marmaris, Mykonos Vroenhoven, Mykonos Grieks restaurant, Huzur kebab, Restaurant Vroenhoven
Recensies
Heerlijke schotels en broodjes kebab, het ligt er al bijna 30 jaar. Toen ik er voor het eerst kwam betaalde ik 100 frank voor een half broodje kebab, en er zat veel vlees op jonge!Eten: 5/5
Lekkerste kebab van Maastricht en omstreken. Netjes, snel en super lekker. Broodje zijn goed gevuld en vriendelijk personeel. Aanrader!Eten: 5/5
Beste in de regio!!! Maar helaas weer veel te duur ,kunnen helaas niet meer elke week,maar waarschijnlijk 1 keer per maand komen nu,na de laatste prijswijziging!!Eten: 5/5
Marmaris is gewoon geweldig - het eten is heerlijk, de sfeer is gezellig en de service is fantastisch. Het is en blijft een favoriet van mij en ik zal altijd blijven gaan!
Heerlijk! Komen al minimaal 15 jaar hier. Beste in de buurt!Eten: 5/5
Zeer vriendelijke bediening. En top eten !! wij komen uit gronsveld dat is ongeveer 7 kilometer van marmaris en het is ons de rit zeer zeker waard . Ga zo door eenzame klasse . Groetjes chris en helmie .
Was heerlijk leuke mensen . Was heel veel eten voor een goede prijsEten: 4/5
Heb jullie vandaag mijn frans sprekende vriend opgestuurd met een briefje met een bestelling voor TWEE kebabs. Hij was de enigste klant in het restaurant. Jullie hebben het papiertje gelezen: 1 grote kebab met andalouse saus, zonder salade 1 kleine kebab met samurai saus, zonder salade. Dus er is NIEMAND in het restaurant maar TOCH krijgen jullie het klaar om GEEN saus in de kebabs te doen hoor! Echt niet blij!!! Laatste keer dat we bij jullie zijn geweest. Jullie geven geen aandacht aan de mensen! EN FRANCAIS: Je vous ai aujourd'hui envoyé mon compagnon avec un petit papier avec la commande mon compagnon ne parle que français. Il n'y avait personne dans le restaurant. La commande était: 1 grand kebab sauce andalouse sans salade 1 petit kebab sauce samuraï sans salade Donc, pour rappel, il n'y a PERSONNE d'autre dans le restaurant comme client, et malgré tout vous avez réussi à lui servir la commande sans la sauce! Pas contents!!! Vous ne donnez aucune importance aux clients! Nous ne viendrons plus.
Altijd lekker! Goed eten en vriendelijk personeel, de beste shoarmaEten: 5/5
Vandaag was ik hier voor de eerste keer gaan eten en het is nu mn favoriete restaurant ooit het eten was heerlijk de bediening was aardig en grappig. beste restaurant ooit!!!
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid