facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Lidl

Lidl
Keten van discountsupermarkten waar men terecht kan voor levensmiddelen en huishoudelijke artikelen.
Adres: Buke 50, 9620 Zottegem, België
Staat: Vlaams Gewest
District: Oost-Vlaanderen
Stad: Zottegem
Route: Buke
Huisnummer: 50
Postcode: 9620


Openingstijden

maandag: 08:30–20:00
dinsdag: 08:30–20:00
woensdag: 08:30–20:00
donderdag: 08:30–20:00
vrijdag: 08:30–20:00
zaterdag: 08:30–19:00
zondag: Gesloten

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
ALDI ALDI 119 meter Centraal gelegen aan steenweg met grote parking.Enorme keuze,vlugge bediening.
Colruyt Colruyt 756 meter Walgelijke praktijken. Zetten op collect and go eend in de reclame, je bestelt het, m...
Albert Heijn Albert Heijn 1 km De overzichtelijke indeling van de winkel maakte mijn boodschappen doen gemakkelijk. ...
AD Delhaize Zottegem AD Delhaize Zottegem 2 km AD Delhaize Zottegem, GOED KOPEN, GOED ETEN
Louis Delhaize Sint-Maria-Oudenhove Louis Delhaize Sint-Maria-Oudenhove 5 km Vriendelijk personeel, staan altijd klaar om je te helpen.
Recensies
was het niet voor hun lekker brood ging ik NIET MEER, net liet ik daar een brood vallen, deed het zeker niet expres krijg ik daar onder mijn voeten aan die bakkerij, was het niet voor hun brood ging ik niet meer, aan de kassa wou mij ene die daar werkt mij oplichten voor 10eu stel je voor, mij 10eu te weinig weer geven tot ik thuis kwam zoveel voor dat beetjeik had het kasticket niet mee ze geeft mij die 10eu terug geven nadat ik eerst de verantwoordelijke moest roepen enz enz
Dacht deze ochtend .ga snel wat boodschappen doen..terug de dame ad massage.waar ik reeds in het verleden. Moeilijkheden met gehad heb...vandaag terug hetzelfde...dus besluit niet meer binnengaan wanneer ze ad kassa is..alsook vorige zaterdag. Zeer onbeleefd personnel.. zelfs lachen ze onder hen de mensen die boodschappen doen uit..nHebben geen respect kennen geen beleefdheid...nDat ze eens lessen gaan nemen...bij final in herzele.nnHet zijn niet de nieuwkommers..die o.beleefd zijn. Deze die er werken van in het final ernaast.
Een artikel Meerdere Keren scannen en teveel aanrekenen, toen de filiaalverantwoordelijke erbij geroepen werd, was hij nog onbeleefd bij ook. Ze hebben mij uiteindelijk toch 33euro!! Terugbetaald, wat ze mij dus hadden extra aangerekend. Het personeel en de filiaalverantwoordelijke zouden eens een cursus moeten volgen, met hoe ze moeten vriendelijk en respectvol omgaan met de klanten.
Een fout maken en nadien een ander artikel aanrekenen terwijl ik dit zelf niet heb gekocht. Dit pas gezien als ik thuis mijn rekening controleerde, wil ik naar de winkel bellen en kan ik zelf geen contact gegevens vinden. Is het leven nog niet duur genoeg? Voor dan mensen extra dingen aan te rekenen dat ze zelf niet hebben gekocht??!!!
De laatste maanden is mijn winkelervaring bij de Lidl in Zottegem helaas zeer teleurstellend. Het lijkt alsof de sfeer helemaal veranderd is; het personeel is veel minder vriendelijk dan voorheen en het voelt niet meer als de winkel die ik ooit zo graag bezocht. Vele van de vertrouwde, vriendelijke gezichten zijn verdwenen, en ik merk dat de service er sterk op achteruit is gegaan.nnWat is er gebeurd bij deze vestiging? Het is echt jammer, want Lidl Zottegem was vroeger een plek waar ik met plezier mijn boodschappen deed. Ik hoop dat er snel iets verandert, want ik winkel niet meer met hetzelfde plezier hier.nnWat me ook opvalt, is de manier waarop het personeel omgaat met het afrekenen van mijn boodschappen. Wanneer ik mijn producten aan de kassa neerleg, scannen ze snel door en blijven maar scannen totdat de kassaruimte vol raakt in plaats van even de tijd te nemen zodat ik alles netjes in de kar kan leggen. Dit is niet alleen onbeleefd, maar ook erg frustrerend.nnIk heb al meerdere keren gevraagd of ze wat trager willen scannen en meer zorg willen besteden aan mijn producten. Door gezondheidsproblemen na mijn borstkankeroperatie ben ik minder mobiel, vooral als het gaat om het tillen van zware spullen. Helaas kan mijn echtgenoot niet altijd mee, dus ben ik vaak alleen om mijn boodschappen te doen. Ondanks mijn verzoeken wordt er geen rekening mee gehouden, en dit geeft me veel stress. Het zou fijn zijn als Lidl meer rekening zou houden met klanten die tijdelijk minder mobiel zijn, maar helaas lijkt het personeel enkel gefocust op snel afrekenen, zonder oog voor de klant.nnDe vroegere vertrouwde medewerkers hielden wel rekening met deze zaken, wat het voor mij veel gemakkelijker maakte.nnHet is echt jammer, want de Lidl in Zottegem was altijd mijn favoriete winkel, maar de laatste maanden is het veranderd en niet meer de plek waar ik graag mijn boodschappen doe.nnMet vriendelijke groet,nCastenzia
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid