facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Leyal Film

Leyal Film

Info

Leyal film is an audiovisual production house based in Genk and active in the realization of feature film.

Geschiedenis

Onze voornaamste doelstelling is het realiseren van film- en videoproducties die toegevoegde waarde bevatten voor de maatschappij. Hiermee bedoelen wij dat we op een onafhankelijke manier buiten de commerciële wereld blijven. De mens en onderling respect staan centraal in onze activiteiten. Bij elk project
letten wij er dan ook nadrukkelijk op dat het heel team een mengelmoes is van culturele afkomsten. Dit omdat wij mensen inzicht willen verschaffen in andere culturen met het doel begrip en acceptatie teweeg te brengen. Dit alles ter bevordering van een multiculturele samenleving. We stellen ons team samen uit studenten, professionals, semi-professionals en talentvolle amateurs. Zo kan talent doorstromen naar het professionele circuit.

"Gelegen vlakbij het centrum van Genk op de C-Mine site, verwelkomt de Euroscoop Genk bioscoop u 365 dagen per jaar om uw emoties intens te beleven! Geniet van deze gezellige bioscoop met zijn gevarieerd programma en zijn snoepwinkel. Gratis parkeren en wi-fi."
Adres: C-Mine 12, 3600 Genk
Telefoonnummer: +32486374618
Stad: Genk
Route: C-Mine 12
Postcode: 3600

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Gnoffice - BVBA Jos Claesen Gnoffice - BVBA Jos Claesen 3 km BVBA Jos Claesen ook wel gekend als "Gnoffice". Maker van ongelooflijk mooie commerci...
Recensies
We betalen voor onze tickets, vervolgens zegt de ‘manager van dienst’ die zijn naam niet wou zeggen het volgende: “Als jullie 1 keer jullie mond opentrekken haal ik jullie persoonlijk uit de zaal” en dit gewoon omdat we 1 keer op niet eens een luide manier aan het lachen waren. Geen slechte bioscoop maar deze persoon maakte ons alle 3 slecht gezind en zorgde ervoor dat we zonder twijfel onze tickets gingen retourneren. Volgende keer hoop ik naar een cinema te gaan waar geen enkele manager me bedreigt.
Vorige week Oppenheimer gekeken in een bomvolle zaal en dan laat de ventilatie het hopeloos afweten. Echt veel te warm en benauwd. Navraag in de pauze leerde dat deze zaal niet over airco beschikt. Echt niet te doen en customer service hult zich in stilzwijgen. Volgende keer toch maar een andere bioscoop
Sinds pathé de cinema heeft overgenomen is die erg achteruit gegaan, zoals de bediening, die niet vriendelijk is en niet geïnteresseerd in de klant, ze zijn met elkaar een koffieklets aan het maken terwijl er mensen staan te wachten. De prijzen zijn niet meer betaalbaar je betaalt voor 3 cola's en 2 medium popcorn met 1 kleine popcorn 30 euro, dat is niet normaal ook voor een pakje m&m's van 220 gram betaal je 7,70, voor die prijs kan je 2 kg m&m's krijgen. De zetels zitten niet goed en een beperkt aanbod van films.
Wij werden niet respectvol behandeld door de manager van dienst. Hij hield alleen ons tegen zonder reden en de rest mocht door. Wij vonden dit niet kunnen hebben tickets terug gegeven en weg gegaan.
Sinds de overname door Pathé niet meer hier geweest. Onlangs nog eens een film gaan kijken Insidious hier maar viel sterk tegen. De popcorn is niet meer de vers gemaakte van vroeger maar nu eerder een kant-en-klare versie die naar karton smaakt. De zaal rook naar een schoenenkast van een bowling. Goed voor een sportfilm alvast. De projector was slecht afgesteld waardoor het beeld onder het projectiescherm uit kwam zaal7 en het geluid was ook niet aangenaam doordat dit veel te luid stond waardoor we soms onze oren moesten dichthouden na 2 uur film. Hopelijk doet Pathé wat investeringen want wij gaan nu liever naar de Kinepolis of gewoon lekker thuis
De overnamen door pathè heeft t een wat minder fijne ervaring gemaakt. De prijzen zijn verhoogd, slechtere onderhoud van de zalen. Echt jammer dit
Sinds Pathé onze geliefde euroscoop heeft overgenomen is alles verminderd… de sfeer die er vroeger was is verstoord. Niet alleen hebben ze vaak animatie films die niet in de originele taal speelt maar ze hebben ook de originele verse popcorn vervangen met hun bucht popcorn waar je na een half bakje al buikpijn van krijgt. Het personeel wat tegenwoordig bij de snacks werken is vaak ook niet vriendelijk en zijn regelmatig tieners die er precies tegen hun zin staan. Ik eis dat ze alvast de originele euroscoop popcorn terug brengen, de popcorn die je kon ruiken tot in Genk centrum wanneer ze vers gemaakt werden.
Toffer en goedkoper dan Hasselt. Iets kleinschaliger. Duidelijk online reserveringssysteem. Propere zaak. Aanvangsuren die op website staan zijn van de reclame, niet van de eigenlijke film. Gelegen aan de c mine met een rijk historisch verleden waar het sowieso ook plezant is om eens rond te lopen en de site te bezichtigen. Ook supermooie fotolocatie. De minder goede eetzaakjes die op de site zelf liggen laten we vaak King's liggen, hiervoor trek je beter naar de Vennestraat. Te voet te doen en keuze te over daar. Parking kan zowel bovengronds als ondergronds en is gratis
Sinds overname mijn cinema van Genk niet meer waar ik altijd graag naartoe kwam. Popcorn niet lekker krokant, vuile zaal en wc's. Geluid veel te hard amaaai
De prijzen zijn niet meer wat ze geweest zijn. 2 filmtickets, twee flesjes cola, twee zakjes chips en een zakje met snoepjes voor bijna €50. Het was ook warm in de zaal. Ondanks de relatieve hoge prijs blijft het een leuke bioscoop.