facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Level Five

Level Five
Adres: Rue de Herbesthal 325, 4700 Eupen, België
Telefoonnummer: 0488 05 05 55
Staat: Région Wallonne
District: Liège
Stad: Eupen
Route: Rue de Herbesthal
Huisnummer: 325
Postcode: 4700


Openingstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: 17:00–00:00
woensdag: 17:00–00:00
donderdag: 17:00–00:00
vrijdag: 17:00–02:00
zaterdag: 17:00–02:00
zondag: 17:00–00:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
STAR WASH STAR WASH 3 km Belettering gedaan op mijn vrachtwagen afgesproken 100% schoon werk SUPER
Zur Closey Zur Closey 3 km Gezellig, persoonlijk, vriendelijk en altijd goed bier van de tap.
Brasserie Hertogenwald Brasserie Hertogenwald 4 km Na half uur gezeten te hebben 2x gevraagd of ze me konden helpen. Bij derde x kreeg i...
Café Jägerhof Eupen Café Jägerhof Eupen 4 km Eigenaar is een zure appel.
Recensies
We kwamen met vrienden een verjaardag vieren en het was een fantastische avond. We werden van begin tot eind hartelijk ontvangen.nnDe bediening was erg vriendelijk, net als de chef-kok. We kregen ook nog een leuke verrassing.nnIk kan dit chique restaurant van harte aanbevelen, zowel vanwege de gastvrijheid als het eten. Alles was vers en met zorg bereid. We waren met een groep van 14, maar we hoefden helemaal niet lang te wachten.nnFantastisch! Ga erheen!
Enorm teleurgesteld. We spreken Frans en komen uit Luik, en op de dag dat we naar Level 5 gingen, maakten ze ons heel duidelijk dat we niet welkom waren.nnBij aankomst boden ze ons een statafel midden in de zaal aan we waren er voor een drankje en een hapje, ondanks onze reservering. Ik zei nee, waarop ze ons aan een tafel zetten en zeiden dat we moesten verhuizen als er een grote groep zou komen! We vroegen of we buiten konden zitten, maar dat mocht niet, terwijl er de hele avond mensen buiten in en uit liepen! Ze jaagden ons op; we hadden onze drankjes nog niet eens op of ze vroegen al of we nog een drankje wilden. Kortom, we gaan er nooit meer terug, en natuurlijk, als mensen ons vragen of het een goede plek is, maken ze daar niet bepaald reclame voor; ze vertellen ons over onze ervaring.
Prachtig en stijlvol restaurant, geweldige cocktails en heerlijke sushi.nnComfortabele zitplaatsen, perfect voor grotere groepen vrienden.
Nauwelijks zichtbaar vanaf de buitenkant, maar het bevindt zich op de bovenste verdieping.nnGratis parkeren is mogelijk beneden.nnPrachtig uitzicht en een mooie inrichting. Je voelt je er meteen thuis ... heel gezellig en intiem... Ik ben er dol op nHet personeel is ongelooflijk attent.nnGeweldige cocktailkaart met zowel alcoholische als non-alcoholische opties.nnPresentatie !nnJe kunt er ook sushi eten; ik heb het zelf niet kunnen proberen.nnIk ga er zeker terug.
Een werkelijk fantastische plek, waar de warme ontvangst en vriendelijkheid van het personeel het verschil maken. Of je nu tijd wilt doorbrengen met vrienden of wilt genieten van een gezellige avond in goed gezelschap, dit is de perfecte locatie.nnOp vrijdag en zaterdag is er een dj aanwezig voor een levendige en plezierige sfeer. Wat het eten betreft, de gerechten zijn heerlijk en de cocktails zijn ronduit goddelijk. Omdat ik geen alcohol drink, waardeerde ik het bijzonder dat de barman aanbood om elke cocktail die ik wilde zonder alcohol te maken – een vriendelijk gebaar dat me diep raakte.nnIk laat je de foto's zelf ontdekken, die ongetwijfeld voor zich spreken…
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid