facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor KAFEI

KAFEI
Klein café met binnenplaats dat ontbijt, lichte maaltijden en desserts serveert in een ontspannen sfeer.
Adres: Vleurgatsesteenweg 147, 1000 Brussel, België
Telefoonnummer: 02 216 95 66
Staat: Brussel
Stad: Brussel
Route: Vleurgatsesteenweg
Huisnummer: 147
Postcode: 1000


Openingstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: 08:30–16:00
woensdag: 08:30–16:00
donderdag: 08:30–16:00
vrijdag: 08:30–16:00
zaterdag: 10:00–17:00
zondag: 10:00–17:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
MOK COFFEE MOK COFFEE 4 km Al jaren mijn favoriete koffiebar en go to om te werken, af te spreken met vrienden o...
Recensies
Ik en mijn vriendje zijn hier gisteren komen eten om fluffy pancakes te eten. Het café was druk en we moesten een tijdje wachten voordat we een tafel kregen wat terecht is en normaal, dat is geen probleem. Het probleem startte toen we onze orders kregen. We vroegen allebei om een glasje plat water. We kregen onze glazen en de mijne was vuil. Ik vroeg aan een server of het mogelijk van glas te veranderen wie wilt er uit een vuile glas niet drinken? Ik zag die server heel twijfelachtig het glas nemen, en me vriendje zei dat die werker meteen met zijn ogen draaide. Kijk, ik kan begrijpen dat het moeilijk is en stressvol is om mensen te bedienen wanneer het druk is. Maar er is een lijn tussen frustratie door stress en pure disrespect! En deze lijn werd overschreden. Ik voelde me meteen heel raar. De hele tijd toen we daar waren, voelde ik me onaangenaam en niet op mijn gemak. Het eten was oke, niet wauw, niet slecht. Ik geef wel extra punten voor die ube cookie. Maar ja. Klantenservice moet echt beter worden, dit speelt een grote invloed in hoe een klant zich voelt in een café/restaurant/elke plaats waar er een service wordt aangeboden!
Ik en mijn vriendin kwamen hier eten voor Valentijn. De ontvangst was niet van harte. We moesten lang wachten tot we werden aangesproken en een tafel kregen. Eenmaal we een tafel hadden gekregen zagen we dat ons servies vuil was. We vroegen om nieuw servies en op deze vraag rolde de medewerker met zijn ogen. Heel onrespectvol en onprofessioneel. Het eten was wel oké, al vielen de koekjes tegen.
Heerlijke pancakes en liggen ook niet te zwaar op de maag! We moesten een tijdje wachten en omdat we buiten zaten, werd het wat koud maar ze voorzien wel dekentjes. Prijs is correct!
1 uur gereden voor de fluffy pancakes. We komen aan om 16u. Ze sluiten om 17u en we mochten geen pancakes meer bestellen
Heerlijke toast Benedict mushroom gegeten. Dit is echt een aanrader! Ook de toast Benedict guacamole is heerlijk. Bij deze laatste krijg je wel heel veel guacamole, maar dat mag wel voor de prijs. Het brood van de toast is zuurdesem en is heerlijk! Ook de eitjes zijn perfect gepocheerd en de miso hollandaise saus is lekker. De porties zijn niet gigantisch, maar voor ons was het oke als ontbijt. Op het eten niks aan te merken. Enige nadeel, zoals eerder gezegd, is de prijs. Je betaalt voor de toasts 17 euro mushroom en 15.80 euro guacamole.nnDe sfeer was ook goed en qua drukte viel het best mee. We waren er rond 11u op zondag en we hadden meteen plaats. We moesten wel voor 13u weg, want dan waren alle plaatsen gereserveerd.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid