facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Jean De Backer & fils

Jean De Backer & fils
Adres: Pl. Albert 1er 13, 1300 Wavre, België
Telefoonnummer: 010 41 28 66
Staat: Région Wallonne
District: Brabant Wallon
Stad: Wavre
Route: Place Albert 1er
Huisnummer: 13
Postcode: 1300


Openingstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: 07:00–18:30
woensdag: 07:00–18:30
donderdag: 07:00–18:30
vrijdag: 07:00–18:00
zaterdag: 07:00–18:00
zondag: 06:00–17:00

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Recensies
Heerlijke broodjes en super aardige mensen
De chocolade-éclairs zijn buitengewoon. Ik kan ze van harte aanbevelen, gewoon voor de ervaring van het eten van een ongewone éclair. Het is een ware traktatie; de ​​room is zacht en heerlijk, en smaakt absoluut niet naar bloem zoals in sommige andere bakkerijen. Hoewel ik een kieskeurige eter ben, ben ik meer dan verrukt van dit pareltje!nDe rest heb ik nog niet geprobeerd. Het is aan jou!
Dit is de beste bakkerij in de buurt. Alles wordt met de hand gemaakt, iets wat zelfs doorsnee bakkerijen tegenwoordig niet meer doen. De expertise wordt van vader op zoon doorgegeven en de kwaliteit, versheid, netheid en behulpzaamheid zijn altijd aanwezig. Bestellingen worden altijd vlot verwerkt en het personeel is ongelooflijk vriendelijk. Lang leve onze lokale bakkerij!
Ik kwam speciaal voor de chocolade-éclairs met vanillevulling € 2,40 per stuk. Ik had die ochtend gebeld om te vragen of ze die hadden, en ze hadden er vier voor me apart gezet zoals ik had gevraagd. Daarna bestelde ik nog een klein mokkagebakje € 4,35 en een citroenmeringuetaartje € 4,50 voordat ik afrekende. Uitstekende service. Een erg leuke winkel. De citroentaart was bijzonder, minder zuur en minder geel dan bij andere bakkerijen – een aangename verrassing. Twee van de vijf proevers hadden hem liever iets minder zoet gehad, maar we waren het er allemaal over eens dat het gebak erg lekker was. Gemakkelijk parkeren op straat of op het kerkplein. Ik zou er zeker terugkomen.
Geweldige plek.nIk zat met mijn zoontje vast op het station. Toen we naar boven liepen, bleek mijn kaart niet te werken ik accepteer geen Mastercard, maar de aardige man zei dat we het drankje voor mijn zoontje mochten houden. Echt heel fijn!nnDe winkel is geweldig, probeer dit eens als je in de buurt bent.nnHeel erg bedankt, ik heb het enorm gewaardeerd.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid