facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Helan hoofdkantoor Wilrijk

Helan hoofdkantoor Wilrijk
Adres: Boomsesteenweg 5, 2610 Antwerpen, België
Telefoonnummer: 02 218 22 22
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Antwerpen
Route: Boomsesteenweg
Huisnummer: 5
Postcode: 2610


Recensies
Ik heb zonet zo’n leuke en behulpzame medewerker aan de lijn gehad! Haar naam is Cristo en ik weet niet zeker of ze in dit kantoor werkt, maar haar aan de lijn krijgen heeft echt mijn dag gemaakt. Ze heeft me fantastisch geholpen en straalt echt uit dat ze haar job met hart en ziel doet dat zei ze trouwens ook zelf. Ik hoop in elke organisatie ooit iemand te treffen zoals Cristo.nEen echte blessing, zowel voor de klant als voor de werkgever. Soms is het net die menselijke interactie waarvan je niet wist dat je ze nodig had. Blijf vooral zo verder doen en laat je hart blijven stralen
Ik ben al een aantal jaren klant bij Helan. Ik ben een aantal jaren gelden klant geworden bij Partena. Daarna is Partena samen gegaan met OZ en is dit Helan geworden. Ik ben heel tevreden van mijn verzekeringen die ik daar heb. Als ik vragen heb contacteer ik de Helan klantendienst meestal per e-mail. Som contacteer ik ze ook telefonich. Ik krijg altijd snel een antwoord op mijn vragen. De antwoorden die ik krijg zijn ook steeds heel duidelijk. De applicatie van Helan om o.a. kosten in te dienen werkt heel goed. Alles gaat heel vlot.
De hoofdzetel in Wilrijk is telefonisch zéér klant-onvriendelijk. Een éénmalige te late annulering voor de poetshulp hoewel we de poetshulp zélf tijdig verwittigd hadden doch zij had dit niet doorgegeven aan Helan werd abrupt op een factuur van 3x waarde dienstencheque getrakteerd. Een voorstel om de uren op een andere dag in te halen , werd compleet door Helan genegeerd ondanks dat dit zelfs op hun website voorgesteld staat. Nog veel werk te verrichten aan hun communicatie-dienstverlening en klantdienstverlening.
Blijf weg bij Helan! Dit is een onderdeel van Partena waar het woord competent niet gekend is.nOnline systemen die voor geen meter kloppen, communicatie die op geen bal trekt. Onduidelijke briefwisseling, 2x hetzelfde aanrekenen met andere referentienummers...nnBlijf hier weg mensen en laat dat volledig op zen gat vallen daar. Nog nooit heb ik zo een negatieve review geschreven over een bedrijf maar ik kan hier, op 1 medewerker na, geen enkel goed woord over zeggen.nnZelfs na het aangetekend schrijven van deze incompetente rommelhoop krijg ik geen antwoorden op men vragen.nnMomenteel hebben we de eerste stappen gezet voor een juridische procedure via de ombudsman.nnCM is al een veel betere mutualiteit en dat doet pijn om het te zeggen.
Wat een verschrikkelijke mutualiteit. Ik zou zeggen HELAN, HELL NO. Je wordt genegeerd tot en met, is onmogelijk om ze te bereiken en als je al iemand aan telefoon krijgt na 20minjten, weten ze toch niets. Iedereen zegt iets anders. Al 3x document gestuurd, ze zeggen we hebben niets ontvangen. Alles wordt kwijtgespeeld daar. Emails reageren ze niet, al een maand geleden heb ik iets gestuurd maar neen hoor ze negeren je. Ze zijn ook zo onvriendelijk zowel kantoor als telefoon, maar ook onmenselijk en ze tonen geen empathie. Zeker in de tijden dat je hulp nodig hebt, wordt je in steek gelaten door Helan. Ze duwen je nog meer in de put en leegte. Dan verwachten ze dat je tevreden bent over hun. Zelfs 1 ster verdienen ze niet. Als zij hun premie willen krijgen, dan zijn ze goed op tijd maar als ze JOU moeten betalen altijd laat of je wordt gewoon niet betaald.nIk raad deze aan niemand aan en zelf ga ik ook overstappen naar een andere hoor, dit kan gewoon niet.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid