facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor GZA Ziekenhuizen campus Sint-Jozef

GZA Ziekenhuizen campus Sint-Jozef
Adres: Molenstraat 19, 2640 Mortsel, België
Telefoonnummer: 03 444 12 11
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Mortsel
Route: Molenstraat
Huisnummer: 19
Postcode: 2640


Openingstijden

maandag: 24 uur geopend
dinsdag: 24 uur geopend
woensdag: 24 uur geopend
donderdag: 24 uur geopend
vrijdag: 24 uur geopend
zaterdag: 24 uur geopend
zondag: 24 uur geopend

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Zorggroep Multiversum PZ Campus Amedeus Zorggroep Multiversum PZ Campus Amedeus 2 km Het multiversum intro 1 te Mortsel is een schandaal waarbij het welzijn van de mensen...
Recensies
Vandaag geweest voor een bloedafname met verwijsbrief van de internist-endocrinoloog en aanvraagformulier op welke waarden ze juist moesten controleren. Ik werd gewoon GEWEIGERD! Ga hier nooit naartoe, een zeer slecht ziekenhuis waar ze gewoonweg medische hulp weigeren.. een 1 ster review is zelfs te veel.. een schande
Ik schrijf deze review omdat ik vind dat goede dingen ook benoemd moeten worden. Al verschillende keren op spoed van ZAS Sint-Jozef moeten zijn en altijd heel verschillende ervaringen gehad. Soms heel goed verder geholpen, andere keren soms bijna buitengekeken...nMaar gisterenavond verdient absoluut 5 sterren. Voor de eerste keer verdoofd aan teen, waar ik dus best wel angstig voor was. Verpleegster ik geloof dat haar naam Inge was was super vriendelijk, bleef heel de tijd erbij staan en zorgde ervoor dat ik rustig bleef en niet te veel pijn leed. Ook de dokter die de prikjes heeft gegeven was zeer vriendelijk, kondigde alles aan en deed alles zeer voorzichtig. Ook een andere verpleegster kwam even kijken of alles oké was, omdat ik wat bleek zag. Wat ik gisteren heb ervaren was echt een TOP-service, en dat mag zeker benoemd worden. Aan deze 3 medewerkers mag echt een pluim gegeven worden. Bedankt, dit was echte ZORG! Complimenten aan deze 3 mensen die duidelijk hun job met hart en ziel uitoefenen.
Mijn mama had haar voet gebroken. Maar omdat de arts naar huis wou wouden niet de nodige zorg bieden en hebben ons heel onrespect vol behandeld. Echt een slecht ziekenhuis.
Heel vriendelijk onthaal en personeel. De dokter van wacht was eveneens zeer vriendelijk en hulpvaardig. Dank voor de goede zorgen!
Ben er geweest voor urologie en cardio, telkens heel vriendelijke artsen die me uitgebreid te woord stonden...
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid