facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor De Fietsgarage (Lucien Wilsele)

De Fietsgarage (Lucien Wilsele)
Adres: Aarschotsesteenweg 368, 3012 Leuven, België
Telefoonnummer: 016 44 97 47
Staat: Vlaams Gewest
District: Vlaams-Brabant
Stad: Leuven
Route: Aarschotsesteenweg
Huisnummer: 368
Postcode: 3012


Openingstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: 13:30–18:30
woensdag: 13:30–18:30
donderdag: 13:30–18:30
vrijdag: 13:30–18:30
zaterdag: 09:00–17:00
zondag: Gesloten

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
BikeFriend Leuven BikeFriend Leuven 852 meter Hulpvaardig, geven goed advies en uitleg bij eventuele aankoop! Zoon is héél gelukkig...
VELO VELO 5 km
Recensies
Super vriendelijk en gepassioneerd personeel. Ik wou een nieuwe fiets, ze hebben eerst goed geluisterd naar mijn verhaal en dan hierop aansluitend met mij op zoek gegaan naar een fiets die aansluit aan mijn noden, namelijk de Riese & Müller Charger 5. Top fiets!! Ik had ook gelezen in de krant dat er een nieuwe shop manager zou zijn ter vervanging van Karel, ook deze man, Frans denk ik, is super vriendelijk en mega hulpvaardig. Ik denk met recht en rede dat hij een waardige opvolger van Karel is. Kortom, ik raad deze fietsenwinkel zeker en vast aan iedereen aan.
Na een ongeval, waarin de expertise niet redelijk bleek, hebben ze meer gerepareerd dan gevraagd. Ze hebben dan ook direct voorgesteld om de extra kosten te laten vallen. Ik ben onder de indruk.nDeze fietsenmaker raad ik aan iedereen aan.
Mijn band laten herstellen na een lek. Zeer vriendelijke medewerkers en eerlijke prijzen.
Een tijdje geleden vertrokken we voor een lange fietsexpeditie vanuit Leuven toen de wet van Murphy na 2km genadeloos toesloeg: een mengeling van wegenwerken en overenthousiasme trok een spaak uit m'n fietsvelg. Een terugkeer naar het station met de staart tussen de spaken dreigde, maar gelukkig bleek De Fietsgarage op een boogscheut te liggen. Ondanks een grote drukte werden we meteen geholpen en assisteerden hun rechterhanden mijn twee linkerhanden bij het herstellen in het atelier. Zware aanrader!
Goeie dingen gehoord en ervaringen gehad met Karel in het verleden, maar laatste keer nogal teleurgesteld in de service. Racefiets binnen gebracht voor slepende rem achter, had zelf al geprobeerd probleem om te lossen gloednieuwe remblokken geplaatst, nooit mee gefietst maar leiding moest ook ontlucht worden. Mechaniekers bij fietsgarage hebben deze remblokken zelf stuk gemaakt er was iets mis mee volgens hen, maar kwamen recht uit de doos, niet mee geremd en nieuwe aangerekend. Wel terug druk op rem, maar slepen niet opgelost en heb ik zelf nog moeten herstellen met behulp van youtube tutorial. Voor de prijs van herstelling die ik betaalde verwacht ik beter... Gebeld om dit aan te kaarten, maar buiten vage excuses geen compensatie, jammer. Zal laatste keer geweest zijn.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid