facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor De Clou

De Clou
Adres: Veltwijcklaan 221, 2180 Antwerpen, België
Telefoonnummer: 03 541 44 88
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Antwerpen
Route: Veltwijcklaan
Huisnummer: 221
Postcode: 2180


Openingstijden

maandag: 08:30–01:00
dinsdag: 08:30–01:00
woensdag: 08:30–01:00
donderdag: 08:30–01:00
vrijdag: 08:30–01:00
zaterdag: 08:30–01:00
zondag: 08:30–01:00

Recensies
7-5 prive sauna indo geboekt en daar 115 € voor af mogen rekenen. Het begon al met een zeer ongeïnteresseerde ontvangst. Deze sauna pretendeert hygiëne hoog in het vaandel te hebben staan en na ieder bezoek alles grondig te reinigen. Ik vraag mij af hoe ik dan meerdere glasscherven aan kon treffen in het bubbelbad. Gevolg; een flinke snee en glas in mijn voet. Ik ben met het glas naar de receptie gegaan en kreeg enkel te horen” dit is niet oké”. Ik kreeg nog een te kleine pleister mee. En dat was het. Absolute afrader; zeer slechte service!
Zeer teleurstellende ervaring bij sauna Miami 4.nBij aankomst merkten we al dat de tuinterrasdeur open stond, waardoor het binnen erg koud was. Helaas werd het daarna niet beter. Het ligbed was gescheurd met zichtbare vulling onhygiënisch, de douche gaf enkel koud water en de radio werkte nauwelijks door constant wegvallend signaal. De USB-functie bleek ook niet te werken.nMaar het ergste en meest onaanvaardbare: in de infraroodsauna steken meerdere nietjes uit het hout doordat afwerking ontbreekt. Dit is ronduit gevaarlijk – ik heb mij hier effectief aan verwond. Dit soort nalatigheid is echt niet oké.nWe hebben dit onmiddellijk gemeld en nadien ook uitgebreid per mail doorgestuurd, zoals gevraagd door de receptioniste. Drie dagen later: geen enkele reactie. Dat men zo’n ernstige klacht, inclusief veiligheidsrisico’s, gewoon negeert is eerlijk gezegd schandalig en zegt alles over de service en algemene kwaliteit.nVoor ons absoluut geen aanrader.nnVerder foto's zullen nog volgen, absoluut schandalig!
Heel aangenaam vriendelijk personeel was een leuke mooie ruimte we hebben er van genoten en komen zeker terug
Hele mooie privé sauna en zeker een aanrader!nWe hebben er van genoten.n:
FILMFRAGMENTnnTen eerste! Stop met giechelend te liegen over het feit dat mijn zoon ziek was en ik hierbij mijn reservatie zogezegt heb geannuleerd. De beweringen zijn zo overtuigend dat ze 1 ding vergeten ; De feit dat ik geen kinderen bezit.nnHierbij empatiseren ze nemen de situatie serieus en ernstignMAAR Dan begint de senaryo ; mijn collega dit en dat . De ene steekt het op den ander .nDUS EEN GOUDEN TIP HIERBIJ ; VERSPIL U KOSTBARE TIJD NIET OM TOT DAAR TE GERAKEN.nZE ZIJN DE CONTROLE EN DE REPUTATIE KWIJT !! Nooit MEER!nnDeze aanpak heeft ervoor gezorgd dat dit een slechte revieuw verdiende!
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid