facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Clinical André Renard Et Polycliniques

Adres: Av. de la Résistance 282, 4630 Soumagne, België
Telefoonnummer: 04 248 77 70
Staat: Région wallonne
District: Liège
Stad: Soumagne
Route: Avenue de la Résistance
Huisnummer: 282
Postcode: 4630


Openingstijden

maandag: 24 uur geopend
dinsdag: 24 uur geopend
woensdag: 24 uur geopend
donderdag: 24 uur geopend
vrijdag: 24 uur geopend
zaterdag: 24 uur geopend
zondag: 24 uur geopend

Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Medical Center Du Saule Medical Center Du Saule 584 meter Uitstekend medisch centrum, door de nieuwbouw al zeer modern.nIn de praktijk ook: het...
Recensies
Le Dr Fetih est un dentiste exceptionnel ! J’ai consulté beaucoup de dentistes avant lui, mais aucun n’a eu son professionnalisme et sa passion pour son métier. Il a réussi à me réparer des dents que d’autres ne voulaient même pas toucher. Il est très compétent, minutieux et à l’écoute. Je le recommande les yeux fermés !
Ik wil mevrouw Failla en haar assistente nogmaals hartelijk bedanken voor hun professionaliteit, hulp en waardevolle adviezen! Dank u wel voor al uw steun door de jaren heen; ik voel me in goede handen, ik zie de positieve vooruitgang van mijn ziekte wat een verademing om bijvoorbeeld een T-shirt te kunnen dragen zonder me ongemakkelijk te voelen!, en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld! Dank u wel voor uw hulp; u bent de beste, en wat zijn we blij dat we mensen zoals u hebben! Duizendmaal dank, nogmaals, voor uw oplossingen, uw steun en uw expertise! Trouwens, een topkliniek!
Geen klachten over de artsen, de kliniek is erg goed gelegen. Maar de receptioniste... Je krijgt echt het gevoel dat je haar tot last bent. Ze doet niets anders dan zuchten en mopperen, nooit een glimlach. Mensen moeten via haar hun papieren krijgen, dus ze wordt betaald om te doen wat ze doet... Krijgt de meest onvriendelijke persoon de baan? Ze zouden iemand moeten aannemen die wél zin heeft om te werken. Dat heeft zij duidelijk niet. Het is echt jammer, want ik ben dol op deze kliniek, maar dit is het enige minpunt... Het is echt betreurenswaardig, vandaar één ster, allemaal vanwege de receptioniste die je, alsof dat nog niet genoeg is, amper twee minuten ziet...
Het is er erg schoon, het personeel is erg vriendelijk, ik kan het iedereen aanraden.nPS: Dit is de eerste keer dat ik erheen ga.
Schone plek, redelijke service, afschuwelijk eten, uitstekende noodhulpdienst.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid