facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Cityscoop

Cityscoop
Adres: Gasstraat 25, 8800 Roeselare, België
Telefoonnummer: 051 20 97 20
Staat: Vlaams Gewest
District: West-Vlaanderen
Stad: Roeselare
Route: Gasstraat
Huisnummer: 25
Postcode: 8800


Recensies
De Cityscoop Roeselare is een fijne bioscoop voor wie houdt van een ontspannen filmavond zonder de drukte van grote ketens. De ligging is handig en de aanwezigheid van parking in de buurt maakt het extra toegankelijk. Binnen heerst er een gezellige en eerder kleinschalige sfeer, wat zorgt voor een aangename beleving vanaf het moment dat je binnenkomt.nDe zalen zijn proper en de beeld- en geluidskwaliteit zijn zeker in orde, waardoor je volop van de film kan genieten. De stoelen zijn comfortabel genoeg, al missen ze misschien wat luxe in vergelijking met modernere cinema’s. Het aanbod aan films is gevarieerd en up-to-date, wat ervoor zorgt dat er voor iedereen wel iets te vinden is.nOok het personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam, wat bijdraagt aan de positieve ervaring. De snacks zijn klassiek maar voldoen zeker voor een typische filmavond. Kortom, een degelijke en gezellige bioscoop waar je in alle rust van een goede film kan genieten.
Medewerkers laten weten of je nog wat tijd hebt als je een laatkomer bent. Dat is zeer positief aangezien je nog wat snacks kan kopen aan de inkom van de theaterzalen.nHet minpunten is dan dat er weinig parking in de omgeving zijn, toch zeker op drukke dagen.nEn mensen aub...nEET GEEN KAAS-NACHO CHIPS IN DE CINEMA! DIE DINGEN RUFTEN!!!nDOE HET NIET!
Cityscoop is kwa prijs kwaliteit zeker een aanrader om eens een film te gaan bekijken. De zalen waren netjes en verzorgd. het personeel was ook vriendelijk en behulpzaam. Er is ook gedacht aan de mensen met een beperking zodat zei ook hier in alle comfort een film kunnen komen bekijken. Tevens is er een parking aanwezig naast het complex waar je de wagen kan deponeren. De toiletten in het complex zijn makkelijk en gratis toegankelijk. De stoelen in de zaal waren comfortabel wat niet gezegd kan worden van die in de inkomhal. Wat ik persoonlijk minder vond is dat je na het scannen van ticket al direct in de wachtrij voor versnaperingen staat. Er is wel een ruim aanbod aan diverse versnaperingen en dranken voor tijdens de film.
Heel onvriendelijk personeel, ik vroeg iets aan hun en ontving een kort en onbeleefd antwoord vervolgens als ik mijn rug gedraaid ben hoor ik geroddel en gegiechel, laatste keer dat Ik gekeken heb is dit een cinema geen kleuterklas. ik ben hier al vaak naar toe gegaan maar door deze ervaring gaan ze me hier niet snel meer zien, respect hebben voor klanten kan niet zo moeilijk zijn denk ik.
Eerste maal hier geweest , maar zeker niet de laatste keer! Redelijk grote cinema , met privé parking dat niet betalend is. Een versnapering naar ieders keuze, comfortabele zetels, en het blijft betaalbaar. Het scheelt een stuk met de kinepolis en je kan er op je gemak een film bekijken het is er echt niet druk...Enkel een min puntje ; het geluid staat iets te hard... maar we hebben onze vaste cinema gevonden.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid