facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Cirkels Rumst

Cirkels Rumst
Adres: Eikenstraat 68, 2840 Rumst, België
Telefoonnummer: 03 866 17 07
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Rumst
Route: Eikenstraat
Huisnummer: 68
Postcode: 2840


Openingstijden

maandag: 10:00–18:00
dinsdag: 10:00–18:00
woensdag: 10:00–18:00
donderdag: 10:00–18:00
vrijdag: 10:00–18:00
zaterdag: 10:00–18:00
zondag: Gesloten

Recensies
Een van de medewerkers — een oudere man met een bril — is bijzonder onaangenaam en zou niet met klanten in contact mogen komen.nnIk wilde een artikel kopen dat in de winkel aan een bepaalde prijs geëtiketteerd stond. Toen ik aan de kassa kwam, vond deze medewerker dat de prijs “niet hoog genoeg” was en weigerde hij gewoon het artikel aan mij te verkopen…nnEen medewerker hoort de prijzen die door zijn collega’s zijn vastgelegd niet in vraag te stellen, noch willekeurig te beslissen om een verkoop te weigeren. Dit gedrag is onprofessioneel en geeft de winkel een zeer slechte indruk.
Gisteren weerom mogen genieten van een fijn bezoek aan 'kringwinkel' Reet. Er op zoek gaan naar kleine 'schatten' die extra schoonheid, accent en warmte geven aan/in een oude, gerestaureerde steenbakkerswoning aan de Rupel.nSteeds vriendelijke en hulpvaardige personeelsleden aan kassa en rayons. Tóch ook een dikke dankuwel én waardering voor de verantwoordelijke van de winkel. Een voorbeeld van managen medewerkers uit de wereld vandaag én mee handen uit de mouwen steken. Altijd vriendelijk en hulpvaardig naar klanten toe. Hoe een Russische vrouw mee een gezicht en warmte geeft aan de wereld rondom.nDankuwel!
onbeleefde mens aan de kassa winkel licht er niet verzorgd bij, maar je vindt wel leuke hebbedingetjes pas wel op voor de prijs kan je wel veel meer betalen dan er opstaat opeens vinden ze de prijs te laag en kan je wel meer dan het dubbele betalen voor de zekerheid
Zeer onvriendelijk telefonisch onthaald door een man, heb 2 maanden geleden duidelijk vermeld wat er moest opgepikt worden en uiteindelijk weigeren ze bepaalde zaken mee te nemen daar het voor hen als afval wordt beschouwd. Misschien moeten ze een efficiënter beleid toepassen en reeds foto's aan de klanten vragen om dit in de toekomst te vermijden ?
Helaas! Tot een aantal maanden geleden kon ik hier boeken voor een leuke prijs aanschaffen. Sinds er een nieuwe dame de boeken afdeling bestiert zijn de boeken niet meer de moeite om te bezoeken. Jammer.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid