facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Capitole Gent

Capitole Gent
Adres: Graaf van Vlaanderenplein 5, 9000 Gent, België
Telefoonnummer: 03 400 69 99
Staat: Vlaams Gewest
District: Oost-Vlaanderen
Stad: Gent
Route: Graaf van Vlaanderenplein
Huisnummer: 5
Postcode: 9000


Nabijgelegen soortgelijke bedrijven
Muziekcentrum De Bijloke Muziekcentrum De Bijloke 1 km Klassieke, jazz- en moderne concerten in een 13e-eeuws voormalig ziekenhuis met eigen...
Recensies
Momenteel wordt de gevel gerenoveerd.nnWe gingen zaterdag naar de show van Jade Mintjens - Bedankt om te komen kijken.nnHet zicht vanaf balkon 2 is goed, tenzij een breed iemand van 2m voor jou zit. Dan zie je enkel nog een lichaam en een hoofd.nWaarom men deze grote mensen niet verplicht aan de zijkant plaatst zodat iedereen zicht heeft, blijft me een raadsel. De foto van mijn ‘zicht’ was een lichaam en een hoofd. Ik moest mijn hoofd naar de onbekende vrouw naast mij buigen om ook maar iets te kunnen zien. Zwaar zonde want ik heb evenveel betaald voor een ticket!nnWe parkeerden helaas in parking Zuid.nNog 64 lege plaatsen cfr de sensoren. Helaas moet je rekenen dat de nog lege plaatsen onmogelijk zijn om in te kunnen parkeren. Ontelbaar veel wagens reden in colonne naar -4. We reden allen wel 50 te smalle plaatsen voorbij.nDe vakken zijn voor moderne wagens al veel te smal en bovendien heb je veel wagens die duidelijk niet kunnen parkeren of egoïstisch 2 vakken claimen.nEen tip: ga elders parkeren want wij waren te laat voor voorstelling door het oneindig aanschuiven in de parking.nOm de parking weer te verlaten, hetzelfde verhaal uiteraard!nnNa de show kan je in de bar op 1+ iets drinken.nnToiletten zijn proper.
Unieke ervaring, leuke zaal vanuit elk zitje heb je wel een redelijk goeie view, goed georganiseerd, wel strenge regeltjes dus goed kijken op de website wat wel en niet binnen mag
Vandaag naar assisen live gaan kijken...plaatsjes waren gereserveerd, maar te hoog gegrepen voor mij. HoogtevreesnDus paniek van mijnentwege. We wilden dan maar naar huis gaan.nToch kunnen blijven...personeel.heeft ons nieuwe plaatsjes gegeven, beneden. DANKJEWEL...heb ondanks het begin veel genoten van de voorstelling. De volgende keer toch rekening houden bij het reserveren van de plaatsen... bedankt nog eens...
Groot oud theater, snel en vriendelijk personeel. Goede akoestiek. Ze zijn aan t verbouwen, voor de invalide toilet in de kelder is dit ook wel nodig.
Prachtig gebouw , mooie zaal, aangename zittende zeteltjes , op voorhand nog een aperitiefje kunnen drinken in de bar, ieder persooneelslid al even vriendelijk en behulpzaam,, concrete info als je naar de zaal kan , pluspunt is dat het capitool goed toegankelijk is , ik maakte gebruik van de tram . Zeer goede verbinding en dichtbij, prachtige voorstelling/ dans en live muziek was top, ik bekeek de voorstelling , Sleeping Beauty, de moeite waard
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid