facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Burger King

Burger King
Adres: Bell-Telephonelaan 2a, 2260 Westerlo, België
Staat: Vlaams Gewest
District: Antwerpen
Stad: Westerlo
Route: Bell-Telephonelaan
Huisnummer: 2a
Postcode: 2260


Openingstijden

maandag: 10:30–23:00
dinsdag: 10:30–23:00
woensdag: 10:30–23:00
donderdag: 10:30–23:00
vrijdag: 10:30–00:00
zaterdag: 10:30–00:00
zondag: 10:30–23:00

Recensies
Het restaurant staat voor mijn ogen echt op een troosteloze zone. Aan de ene kant allemaal winkels die saai zijn van de buitenkant. Aan de andere kant een hotel met een windmolen. En heel veel parkeerplaatsen. En die moeten er ook zijn. Want het was gewoon druk. Volle bak. En dat heeft een rede. Het eten was goed. En de service gewoon weer top. Alleen jammer van de vieze tafels en de wind die buiten wat weg blaast. Maar een goed restaurant waar je rustig kan stoppen.
Na een voetbalwedstrijd gingen we hier iets eten.nDe wachttijd was relatief lang ongeveer 6 à 8 minuten voordat we ons eten kregen.nWe hadden beiden een large menu besteld, maar na het wachten kregen we slechts 15 à 20 koude frietjes. De burger zelf was middelmatig en helaas ook koud.nnHet drankje Monster was wel voordelig geprijsd, wat een pluspunt is.nDe service liet echter te wensen over: we kregen geen “smakelijk” te horen, en het bestelnummer werd vergeten mee te nemen, waardoor we dat zelf moesten wegbrengen.nnAls afsluiter namen we een Fusion Cookie met chocoladesaus voor onderweg, maar in plaats van een cookie met wat saus proefden we vooral alleen de chocoladesaus.nnPluspunt: de gratis kroon!
We waren vroeg, dus het eten was snel klaar. Het was koud buiten. Binnen was de verwarming stuk of niet zwaar genoeg, want her en der stonden extra verwarmingstoestellen om het op te warmen. Ze werkten, goed zelfs, maar is nie echt een zicht en her en der kabels is ook niet het beste plan
Een restaurant dat steeds savonds nog open is ,voor een late maaltijd. Na 250 km motorrijden een welkom warm eten
Als ik mag kiezen tussen de hamburgertenten, steekt burgerking er met kop en schouders er bovenuit.nMaar alleen in burgerking geel weten ze niet wat hygiene is, de wc en frisdrank automaat heeft al 5 jaar geen propere vod meer gezien.nBurgerking geel, af en toe ne keer de wc proper maken aub.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid