facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Bangkok City

Bangkok City
"Bangkok City Restaurant is een Thais familierestaurant in Affligem, België. Ze bieden authentieke Thaise gerechten met verse ingrediënten en de perfecte omgeving voor uw maaltijd. Ze bieden een grote verscheidenheid aan gemiddelde en ook vegetarische optie. Bangkok City Restaurant biedt uitzonderlijke service van hun vriendelijke personeel dat ervoor zorgt dat u zich thuis voelt tijdens uw bezoek!"
Adres: Brusselbaan 397 , Affligem 1790, BE
Telefoonnummer: 02 582 92 22
Stad: Affligem
Route: Brusselbaan 397
Postcode: 1790


Openingstijden

Dinsdag: 18:00-00:00
Woensdag: 18:00-00:00
Donderdag: 18:00-00:00
Vrijdag: 18:00-00:00
Zaterdag: 18:00-00:00
Zondag: 12:00-15:00
Zondag: 18:00-00:00


op zoek naar gerelateerd: bangkok city affligem, bangkok city affligem openingsuren, bangkok city restaurant, bangkok city gouda menukaart, bangkok city menu, bangkok city nieuwerkerk, bangkok city gouda, bangkok city affligem review
Recensies
Vooral de Thaise tafels links van het restaurant gewone tafels aan de rechterzijde alsook de uitbaters zijn super sympathieke personen die alleen al met hun vriendelijkheid zorgen dat je terug wenst te gaan en telkens als een bijzondere klant wordt ontvangen ook al is het er je eerste maal dat je gaat. Uiteraard is het eten er ook lekker en wordt er geregeld gevraagd of je nog extra rijst wenst. Het etablissement ziet er langs buiten niet uit maar beschouw het als een wegrestaurant in Thailand waar je bijzonder goed eet ook al ziet het er niet echt uit
Nr. 36. echt geweldig lekker . Echt een aanrader! Heerlijk lieve gastvrouw ook
Een heerlijk warm ontvangst maar het eten is er niet wuaaaaw. Onlangs naar een andere Thai geweest en heb daar super lekker gegeten.Indien geen vergelijking mogelijk is is het zeker geen slecht restaurant.Eten: 3/5
Al meermaals eten komen afhalen en altijd vriendelijk en op tijd bedient. Nog niet terplaatsen gaan eten maar maken we weldra verandering in.Eten: 5/5
Misschien al 15 jaar klant. Altijd vol lof geweest, maar de laatste keren gaat het van kwaad naar erger. De kwaliteit is gewoon helemaal zoek. Erg jammer, wij blijven weg, want zo 'n teleurstelling vergalt meteen een avond.
Heel goed Thais restaurant. Leuk ook dat je aan een “Thaise tafel” kan eten. Vriendelijke en enthousiaste medewerkers.
Lekkere gerechtjes vriendelijke bediening en leuk interieur
De Thais komen hier zelf eten, dat vertelt genoeg over het eten... lekker. Eerlijke prijs, vriendelijk personeel en de bazin komt altijd even persoonlijk hallo zeggen.
Trok op niks. En proper is ook anders. Voor ons eerste maal maar nooit meer.Eten: 1/5
Was blij na 3 keer verkeerde gerecht dat ik naarhuis mocht . Slechte ervaring
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid