facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Antre Jeux

Info

Jeux de société pour ados et adultes.

"L´Antre Jeux a déménagé vers Wauthier-Braine en octobre 2021. Il n´y a plus d´horaires fixes d´ouverture. Il est conseillé de prendre rdv par email ou par téléphone pur vous assurer d´une présence lors de votre arrivée.Parking aisé : il y a de la place pour 3 véhicules dans l´entrée privative ! "
Adres: Av. de la Couronne, 357, 1050 Elsene
Telefoonnummer: +32 2 649 00 75
Stad: Ixelles
Route: Av. de la Couronne, 357
Postcode: 1050

op zoek naar gerelateerd: Magasin jeu ixelles
Recensies
Deze winkel is atypisch want niet in een commerciële straat maar gerund door een liefhebber die een grote kennis heeft van rollenspellen, miniatuurspellen, bordspellen. Ik zou daar uren kunnen blijven.
Gepassioneerde verkoper, kwaliteitsservice, wat wil je nog meer? Om preciezer te zijn, de heer die de winkel beheert, is meer dan gespecialiseerd in rollenspellen en beeldjes!
Niet te missen adres voor bordspellen, figuurtjes en rollenspellen. De voorraad is oneindig veel groter dan wat er op de online verkoopsite te vinden is; het is zeker de moeite waard om contact met hem op te nemen als je op zoek bent naar games, zelfs games die al jaren overal ontbreken. Let op: de winkel is enkele jaren geleden verhuisd van Brussel naar Braine le Château.
Franse klant in postorder, ik verdwaalde op de site van Antre Jeux. Oh wonder dat het scherm voor warhammer fantasy RPG op voorraad was op de site, terwijl in Frankrijk alles niet op voorraad is. Noch een noch twee haast ik me en bestel en ik moet zeggen dat het welkom dat Marc me gaf mijn verwachtingen ver overtrof. Van bijzondere vriendelijkheid en attentheid. Ik moet toegeven dat het me heeft veranderd van de Parijse winkels die weinig aandacht besteden aan hun klanten. Kortom, ik bestel niet meer exclusief bij L'antre Jeux. Super netjes en snelle levering. Je kunt ervoor gaan!!!
Er is een ruime keuze aan spellen, helaas is de verkoper niet erg goed, hij vroeg hem me te adviseren over een ander familiebordspel dan de klassiekers zoals Monopoli-stijl, ik had de indruk dat hij me niet liet beseffen dat ik in de verkeerde winkel en dat dit niet het soort spellen is dat hij gewend is te spelen. Na 30 minuten vonden we eindelijk een spel. Ga er alleen heen als je weet welk spel je gaat kopen
Vriendelijke gameshop met veel keuze, waaronder nieuwe releases, oudere games, backshop tot handleidingen voor rollenspellen. Het is onvermijdelijk een beetje chaos, maar we bevinden ons daar. De verkoper is echt behulpzaam en kon me helpen de bordspellen te vinden waarnaar ik op zoek was. Je kunt er met een beetje geluk parkeren, verder prima bereikbaar met de bus.
We kwamen deze winkel binnen zonder enig idee te hebben wat we als spel wilden.We werden meteen heel goed ontvangen en geadviseerd door een vriendelijke, grappige en zeer professionele verkoper. De winkel biedt zulke keuzes, we zullen snel terugkomen! Nogmaals bedankt voor het welkom! :
Spelwinkel voor liefhebbers van puzzelbordspellen of voor degenen die van strategische bordspellen houden. Zeer goed advies van de beheerder. Aangename en vriendelijke sfeer in dit hol dat een beetje lijkt op een kattenkwaad waar ontdekkingen en wonderen rond de goed gevulde planken liggen.
Dit is de hemel van het bordspel. Er is alles wat je kunt zoeken. Ik vond nieuwigheden maar ook grote klassiekers. De eigenaar zit vol goede raad want hij heeft ze bijna allemaal getest :D Er zijn ook veel RPG-boeken en de mogelijkheid om boeken te bestellen die niet op de site staan ​​en de verzendkosten van online winkels te vermijden!. Blijf daarentegen in de buurt want de winkel is erg vol, overal staan ​​dozen met spellen en dozen.
Zeer grote selectie games voor fans van het genre. De man die de winkel runt, kent duidelijk zijn producten. Ik vind hem echter erg onaangenaam. Laten we het niet over de winkel als zodanig hebben. Het is een onvoorstelbare chaos, helemaal niet professioneel, en laten we het maar niet hebben over al het vuil... Niets te maken met de Dédale-winkel in Etterbeek die ik daarentegen ten zeerste aanbeveel.