facebooktwitterpinterest

Recensies, contactgegevens voor Ambassade van Pakistan

Ambassade van Pakistan
Adres: Delleurlaan 57, 1170 Watermaal-Bosvoorde, België
Telefoonnummer: 02 673 80 07
Staat: Brussel
Stad: Watermaal-Bosvoorde
Route: Delleurlaan
Huisnummer: 57
Postcode: 1170


Openingstijden

maandag: 09:30–12:30
dinsdag: 09:30–12:30
woensdag: 09:30–12:30
donderdag: 09:30–12:30
vrijdag: 09:30–12:30
zaterdag: Gesloten
zondag: Gesloten

Recensies
Ik ben erg teleurgesteld in de Pakistaanse ambassade in Brussel. Een afspraak maken is bijna onmogelijk — je moet meer dan 10 keer bellen en er wordt vaak opgehangen zonder hulp.nnEr wordt geen moeite gedaan om oplossingen te bieden. Medewerkers geven tegenstrijdige of geen informatie en communiceren vaak onprofessioneel en onbeleefd.nnKortom: slechte service, slechte communicatie en een gebrek aan kennis — niet het niveau dat je van een ambassade verwacht.
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Het is al 4 maanden geleden dat ik de verlenging van het paspoort van mijn zoon heb aangevraagd en DGIP heeft me gevraagd om op gesprek te komen. Dat gesprek vond ongeveer 3 maanden geleden plaats, maar tot nu toe hebben ze me nog steeds geen bevestiging gestuurd en ook niet gereageerd op mijn e-mails of telefoontjes. Wat moet je zeggen als een ambassade haar eigen burgers zo behandelt?
Wat een prachtige plek Uitstekend personeel en officieren, en ik ben zo trots om de vlag van Pakistan in Brussel te zien.
Wat een waardeloze service! Ze kunnen niet eens een e-mail versturen. Ik heb ze gevraagd om een ​​e-mail te sturen en het duurt een maand voordat ze eindelijk e-mails versturen. Erg teleurstellend.
Hoewel ik door de meeste medewerkers met name de heer Kamran Rafique uitstekende hulp en een warm welkom heb gekregen, is het gedrag van sommige medewerkers van de consulaire afdeling ronduit schandalig. Ze lijken een doctoraat in onbeleefdheid, arrogantie en neerbuigend gedrag te hebben. Als je meer dan één vraag stelt of verdere hulp nodig hebt, behandelen ze je alsof je een slaaf bent die om eten smeekt, alsof ze er diep door geïrriteerd zijn. Is dit de diplomatie die Pakistan wil bevorderen? Is dit hoe de ambassade haar diplomatieke missie wil uitvoeren? Ik vind dit ronduit beschamend.
Reageer op deze plaats

Voeg deze kaart toe aan uw website;



We gebruiken cookies

We gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën om uw browse-ervaring op onze website te verbeteren, om u gepersonaliseerde inhoud en gerichte advertenties te laten zien, om ons websiteverkeer te analyseren en om te begrijpen waar onze bezoekers vandaan komen. Privacybeleid